فرمانده سپاه استان قم گفت: جذب حداکثری سربازان در پایگاه‌های بسیج در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان اینکه سپاه علی بن ابیطالب(ع) در تلاش است تا نگاه نظام اسلامی و رهبری را نسبت به دوران سربازی متجلی کند افزود: اقداماتی در بحث نگرش فرماندهان به سربازان صورت گرفته و همین امر سبب شده است امروز نگاهی متفاوت از رژیم گذشته به سربازان از سوی مسئولان و فرماندهان نظامی وجود داشته باشد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که پادگان‌ها مرکزی برای رشد و تعالی سربازان باشند و کادرسازی برای نظام اسلامی صورت بگیرد.

فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و عقیدتی در مورد سربازان با هدف بهینه‌سازی استفاده از ظرفیت جوانان صورت می‌گیرند گفت: سعی کرده‌ایم سربازان هیچ مشکلی از نظر بیمه، خوراک و پوشاک نداشته باشند.

وی ادامه داد: جذب حداکثری سربازان در پایگاه‌های بسیج در دستور کار قرار دارد ضمن اینکه حلقه‌های ناصرین نیز همانند حلقه‌های صالحین، در میان سربازان تشکیل شده است.

مهدوی‌نژاد عنوان داشت: مسئولان سپاه قم نشست‌هایی صمیمی با سربازان دارند و خواسته‌‌های آنان را به صورت مستقیم می‌شنوند؛ حل مشکلات سربازان متاهل و انتقال به محل سکونت همسر در کنار اعطای مرخصی دو برابر به آنان از دیگر اقدامات صورت گرفته در سپاه علی بن ابیطالب(ع) به شمار می‌روند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه سعی ما این است که سربازان سپاه جذب همین نهاد یا سازمان‌های مختلف بسیج شوند گفت: فاصله‌ای که پیش از انقلاب میان سرباز و مسئولان و فرماندهان وجود داشت امروز برطرف شده و تعامل خوبی میان این دو گروه برقرار است./ب
برچسب ها: قم ، جذب ، سرباز ، پایگاه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.