مديركل پدافند غيرعامل استانداري چهارمحال و بختياري، افزايش آگاهي عموم در زمينه پدافند غير عامل را مورد تاكيد قرار داد.

حسين باميري، در نشست گراميداشت هفته پدافند غيرعامل گفت: مردم بايد از مزاياي پدافند غيرعامل آگاه شوند و انتظار مي رود رسانه ها در اين هفته در زمينه معرفي مزيت هاي پدافند غير عامل اطلاع رساني بيشتري داشته باشند.
وي افزود: آموزش مردم در خصوص پدافند غيرعامل، وظيفه مسئولان دستگاه هاي مرتبط است و نقش مردم نيز اين است كه با بهره برداري مناسب از زيرساخت‌ها، در هنگام بحران، ياري رسان دستگاه هاي مختلف باشند.
باميري اظهار داشت: هدف پدافند غيرعامل، ايمن سازي و كاهش آسيب‌‌ پذيري‌ در مقابل تهديدها است.
مديركل پدافند غيرعامل استانداري چهارمحال و بختياري تصریح کرد: تاكيد بر پدافند غيرعامل لزوما به دوران بروز جنگ محدود نمي شود و مردم و دستگاه‌هاي اجرايي، به پدافند غيرعامل و اهميت آن بايد نگاهي استراتژيك داشته باشند.
وي افزود: بسيج مي‌ تواند در زمينه آگاهي بخشي به عموم مردم نقش فعالي ايفا كند كه در اين راستا در روزهاي نهم و دهم آبان ماه در هفته پدافند غيرعامل همايش و رزمايش هاي مختلفي از سوي بسيج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری برگزار مي شود.
پدافند غيرعامل، به دفاعي گفته مي‌شود كه متكي به تجهيزات و تسليحات نظامي نيست و مجموعه ‌اي از برنامه‌ريزي‌ ها، طراحي ‌ها و اقداماتي است كه باعث كاهش آسيب پذيري در مقابل تهديدات مي‌شود./ز
برچسب ها: ضرورت ، آگاهی ، پدافند ، غیرعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.