معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: طرح احسان زائر به منظور برخورداری ایتام و نیازمندان از مصارف ولیمه ی حجاج، همزمان با ماه ذی الحجه و ورود زائران به کشور انجام می شود.

سعید ستاری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به اعمال معنوی حج بیان داشت: امسال چون سال های گذشته طرح اطعام زائر قبل از سفر حجاج به تمتع از طریق نمایندگان امداد در فرودگاه صورت گرفته است تا حجاج با شرکت در این طرح که اختصاص هزینه ی ولیمه ی خود به نیازمندان است؛ بخشی از روح معنوی و عبادی حج را به اجرا گذارند.

وی در ادامه افزود: حجاج می توانند از طریق بخشیدن همه ی هزینه ولیمه ی خود یا با اطعام یتیمان و نیازمندان در این عمل خدا پسندانه شرکت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سال گذشته با استقبال خوب حجاج بیت الله الحرام از این طرح روبه رو بوديم که کمک 5 میلیاردی آنان بر سر سفره های نیازمندان و ایتام قرار گرفت.

گفتنی است طرح احسان زائر با همکاری سازمان حج و زیارت همزمان با مناسک حج برای زائران خانه خدا در نظر گرفته شده است، در راستای کمک به نیازمندان با استفاده از ظرفیت ها به ویژه مساجد ساماندهی شده است. /
برچسب ها: مناسک ، ولیمه ، حجاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار