رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی از حمایت این سازمان برای ایجاد صنایع تبدیلی اشتغالزا مرتبط با بخش کشاورزی با ارائه تسهیلات کم‌بهره خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، محمدیان در سفر به شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگاران، توسعه بخش کشاورزی این شهرستان را با توجه به قابلیت‌های ویژه منطقه نیازمند اختصاص اعتبارات کافی و حمایت جدی مسئولان استانی و کشوری دانست.

وی افزود: احداث کانال‌های بتنی، جاده‌های بین‌مزارع، استخرهای معیشتی و سایر طرح‌های مرتبط با بخش کشاورزی جزو برنامه‌های این سازمان برای توسعه بخش کشاورزی شهرستان است که متأسفانه به علت کافی نبودن اعتبارات تخصیصی برخی از این طرح‌ها محقق نشده که امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم عملیات اجرایی این طرح‌ها تداوم یابد.

دبیر کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی همچنین به پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان از جمله کانال جوبند، کانال قوچ‌گلی و استخر معیشتی شیشه اشاره کرد و افزود: با تأمین اعتبارات لازم امیدواریم این پروژه‌ها نیز به زودی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی در خصوص توسعه باغات در شهرستان اهر نیز گفت: در صورت داشتن حق‌آبه، مجوز توسعه به باغات منطقه صادر می‌شود.

محمدیان، در ارتباط با تأمین نهاده‌های مورد نیاز دام و طیور نیز تاکید کرد: مشکلی در تأمین نهاده‌های دام و طیور استان نداریم و به زودی نیازهای دامداران و مرغداران که توسط پشتیبانی امور دام با ارز مبادله‌ای تأمین شده است، توزیع خواهد شد.

وی در ارتباط با زمان پرداخت وام‌ها به بخش کشاورزی گفت: تا آخر آذر ماه پرداخت وام سال 91 تمدید شده است که امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل این پرداخت‌ها پایان یافته و وام سال 92 ابلاغ شود/س

برچسب ها: حمایت ، صنایع ، تبدیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.