معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از صدور مجوز فعالیت 14 سمن فعال در حوزه جوانان در نیمه نخست سال جاری خبر داد .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ابوالفضل حاج‌کریم بعد از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیش از ادغام سازمان ملی جوانان و اداره کل تربیت بدنی بیش از 113 سمن در استان مجوز دریافت کرده بودند که بخش اعظمی از این سمن‌ها غیر فعال بودند .

وی تصریح کرد: پس از ادغام اداره کل ورزش و جوانان صدور مجوز سمن‌ها به عهده وزارت ورزش و جوانان گذاشته شد و از ابتدای سال جاری تاکنون این وزارتخانه مجوز فعالیت 14 سمن را در این استان صادر کرده و صدور مجوز پنج سمن دیگر را در دست اقدام دارد .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود : علاوه بر این سمن‌ها مجوز فعالیت 7 سمن دیگر نیز هم اکنون توسط دستگاه‌های مرتبط در دست بررسی است .

حاج‌کریم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های معاونت فرهنگی اداره ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: در این هفته بیش از 300 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مرحله اجرا در می‌آید که دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، برگزاری مراسم تجلیل از مربیان اخلاق‌مدار و مروجان فرهنگی، برگزاری جشنواره پژواک طراوت و نخستین دوره آموزش خبرنویسی ورزشی بخشی از این برنامه‌ها است ./
برچسب ها: صدور ، مجوز ، سمن ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار