هیاتهای ورزشی باید با وارد شدن به بخش های خصوصی و بسترسازی جهت تامین منابع و سرمایه ثابت وابستگی خود به دولت را ازبین ببرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی کشور در مجمع انتخابات رئیس هیات استان زنجان گفت: فدراسیون رزمی در سالهای اخیر موفقیت های بسیاری را چه در بحث مدال آوری و چه در بحث ارتقاء سطح علمی ورزشکاران خود داشته است و همواره حامی  قهرمانان و ملی پوشان به منظور ادامه تحصیل حتی تا مقطع دکتری بوده است.

نوحی افزود: هم اکنون فدراسیون رزمی در 180 کشور فعال است و مدال های کسب شده در برخی سبک های آن برابر با مدال های جودو، کونگ فو و ووشو است.

وی با اشاره به اینکه رشته هایی همچون جوجیتسو، کیک بوکسینگ و غیره از پیشرفت خوبی برخوردار بوده اند ادامه داد: بدون شک این رشته های ورزشی نیز همانند کونگ فو و جودو زمانی از بدنه فدراسیون جدا می شوند و خود آنان به عنوان یک فدراسیون مجزا فعالیت خواهند کرد.

 رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی کشور تصریح کرد : در دهه های گذشته روابط بین المللی در فدراسیون حاکم نبود و اعزام برون مرزی تنها به مسابقات ترکیه بوده است ولی هم اکنون با تعاملات و روابطی که با کشورهای خارجی حاکم است سالانه بازیکنان به بسیاری از کشورهای خارجی عازم می شوندو برای کشور افتخار آفرینی می کنند.ز/ 

 

برچسب ها: ورزشی ، منابع ، وابستگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.