شهردار جدید منطقه 15 گفت:شهرداران نواحی به عنوان مجاهدان خط مقدم خدمت صادقانه و خالصانه به شهروندان هستند .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علی اکبر انجمنی در این جلسه خاطر نشان کرد : بیشتر کارها در نواحی انجام می شود و سعی ما نیز بر این است که با شما و در کنار شما در نواحی باشیم .
 
بنابراین گزارش ، انجمنی در ادامه با اشاره به اهمیت ساماندهی بزرگراه امام رضا (ع) افزود : این بزرگراه به دلیل اینکه در ورودی شرق تهران واقع شده و به لحاظ اینکه در مسیر تردد زائران امام هشتم قرار دارد ، دارای اهمیت و حساسیت ویژه ای است، لکن ضمن اولویت دادن به اجرا و تکمیل پروژه های این بزرگراه ، ضروری است که شهرداران نواحی اهتمام مضاعفی نسبت به ارائه خدمات و اجرای عملیات نظافت ، پاکسازی ، نورپردازی و ...  و همچنین تعیین تکلیف بازار گل واقع در این مسیر داشته باشند تا بزرگراه در شان زائران آن حضرت آماده و مهیا شود.
 
وی با تاکید بر تقویت حس درون سازمانی و روحیه همدلی و با هم بودن گفت : همه ما باید با روحیه جهادی در راستای حل مشکلات و نیازهای شهروندان و انجام وظایف در  جبهه خدمت رسانی به مردم گام برداریم تا رضایت مردم و در نهایت رضایت خداوند متعال را جلب نماییم .
 
در این جلسه ضمن اینکه شهرداران نواحی هشتگانه منطقه به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده و پروژه های در دست اجرا در سطح محدوده خود پرداختند ، شهردار منطقه نیز بر مواردی نظیر بررسی مشکلات مربوط به شهربان و حریم بان ، نظارت بر ساخت و سازها ، جلوگیری از سدمعبر ، توجه ویژه به اقدامات پیشگیرانه در فصل بارندگی و نظافت و لایروبی انهار و ... تاکید نمود .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار