عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: گردشگري يكي از صنايع بسيار تاثيرگذار در جهان و در ارتقاء درآمد ملي است، لذا ما بايد در جهت رفع موانع گردشگري از ضرفيت‌هاي بالايي كه داريم بهره كافي بريم تا اين صنعت رشد و گسترش يابد.

"كمال‌الدين پيرموذن" نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ضرورت گسترش صنعت گردشگري ايران اظهار داشت: گردشگري يكي از صنايع بسيار تاثيرگذار در جهان و در ارتقاء درآمد ملي است.

وي افزود: ايران يكي از 10 قطب گردشگري جهان به‌شمار مي‌آيد، لذا ما بايد در جهت رفع موانع گردشگري از ضرفيت‌هاي بالايي كه داريم بهره كافي بريم تا اين صنعت رشد و گسترش يابد.

عضو هيئت رئيسه فراكسيون محيط زيست با بيان اينكه ايران آينه  تمام‌نماي تاريخ، فرهنگ،‌ طبيعت و مدنيت جهان است، تصريح كرد: كشورمان ضمن آنكه از زيباهاي تاريخي و ابنيه‌هاي كهني برخوردار است، فرهنگي غني و تمدن سازي دارد كه اين مهم به واسطه وجود اقوام مختلف است.

نماينده مردم اردبيل تاكيد كرد: استفاده از پتانسيل‌ها و رفع موانع اين صنعت گردشگري منجر به ايجاد فرصت‌های شغلی بسیاری مي‌شود.

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس در پايان خاطرنشان كرد: مسئولان و تمامي دستگاه‌هاي اجرايي بايد دست به دست هم دهند تا صنعت گردشگري كشورمان توسعه يابد چراكه اين مهم علاوه بر آن كه به بهبود مسائل اقتصادي كمك مي‌كند، مي‌تواند در شناساندن آثار تاريخي و فرهنگي كشورمان به ساير كشورها تاثير به‌سزايي داشته باشد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار