در نامه 1110 نفر از دانشجویان دانشگاههای کشور آمده است: اتفاقات و عملکردهای مثبت سازمان انرژی اتمی در ماههای اخیر و از مقابله با خرابکاران هسته‌ای تا راه‌اندازی خصوط Uo2 هسته‌ای در آینده نزدیک، نشان داد سربازان امام خامنه‌ای در راه دفاع و صیانت از حقوق حقه ملت ایران ذره‌ای عقی نشینی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعي از دانشجويان سراسر کشور با ارسال نامه‌اي خطاب به "علي‌اكبر صالحي" رييس سازمان انرژي اتمي از زحمات و خدمات ايشان و تمامي كاركنان و زحمت‌كشان اين عرصه قدرداني بعمل آوردند.

متن نامه به شرح ذيل است:

جناب آقای دکتر صالحی

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی

سلام

فرارسیدن عید سعید غدیرخم عید ولایتمداران و رهروان علوی را به شما و خانواده بزرگ صنعت هسته‌ای کشور تبریک عرض می‌نماییم.

اتفاقات و عملکردهای مثبت سازمان انرژی اتمی در ماههای اخیر و از مقابله با خرابکاران هسته‌ای تا راه‌اندازی خصوط Uo2 هسته‌ای در آینده نزدیک، نشان داد سربازان امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در راه دفاع و صیانت از حقوق حقه ملت ایران ذره‌ای عقی نشینی نخواهند کرد و تاریخ ثابت کرد هر جا که در مقابل زیاده خواهان بین‌المللی ایستادگی کردیم اقتدار و استقلال سیاسی کشور، دشمن را در حالتی کاملا منفعل و ضعف قرارداد.

همچنین بهره برداری از صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای در زندگی مردم شهر و روستا و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار و بهره‌مندی مستمر این موهبت الهی در علوم پزشکی و درمان بیماران، نوید و عیدی ارزشمندی بود که توسط جنابعالی و همکاران خدومتان در سازمان انرژی اتمی ایران به ملت شهید پرور ایران اسلامی اهدا شد.

ما دانشجویان دانشگاههای کشور در راه دفاع از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله فناوری صلح آمیز هسته‌ای در کنار شما و در رکاب همه وفاداران به انقلاب جانفشانی خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که دشمن ذره‌ای از حقوق مردم غیور ما را تضییع کند و یا در خیال خود چنین فکری را بپروراند که تا شما هستید و ما هستیم دشمن این خیال باطل را به گور خواهد برد.

اسامی دانشجویان در باشگاه خبرنگاران موجود است.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: انرژی ، سازمان ، دفاع ، اتمی ، عید ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار