قيمت كار با "مهران مديري" و "رضا عطاران" را بايد پرداخت

محمد سلوكي گفت: بايد قيمت كار با افراد خاصي چون "مهران مديري" و "رضا عطاران" را پرداخت.

"محمد سلوكي" مجري برنامه "سين مثل سريال" در پاسخ به سوال مخاطبان مبني بر نبود اجرايي هيجان انگيز، در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: برنامه هاي تخصصي با اجرايي خاص در جهت اهميت بيشتر به موضوع برنامه پيش خواهند رفت.
وي افزود: اين يك برنامه تركيبي_ تخصصي بوده كه با اجراهاي اعيادي و روزهاي مناسبتي متفاوت بوده است.

سلوكي با اشاره به برنامه "هفت" تصريح كرد: در نظر داشته باشيد كه اگر كسي بخواهد در برنامه هفت شوخي كند، ديگر مخاطبي به فرم جدي و تخصصي نخواهد داشت و مورد نقد جدي منتقدان قرار مي گيرد.

مجري برنامه "سين مثل سريال" با اشاره به اهميت سريال سازي، اظهار داشت: "كلاه پهلوي" چيزي حدود 10 ميليارد هزينه دربر گرفت كه به دليل چنين ارزشها و حساسيت هايي ما را به سمت و سوي بحث جدي سوق مي دهد و در اينجا ديگر بامزه بودن و شوخي معنايي ندارد، به همين دلايل اجرايي تخصصي و با هدف و رويكرد اهميت سريال سازي در كشورمان، خيلي با شوخي ميانه اي ندارد.

سلوكي با اشاره به روتين نبودن "سين مثل سريال" گفت: به دليل رويكرد تخصصي "سين مثل سريال" طراحي برنامه به گونه اي بود كه بهترين هاي سريال در حوزه دفاع مقدس و نوروز به رقابت بنشينند.

وي ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به رويكرد "سين مثل سريال"، آثار هر كارگردان با سريال هاي ساخته شده گذشته خود او مقايسه مي شود و در آخر به يك فصل مشترك خواهيم رسيد و دو سريال با راي بالايي انتخاب مي شوند.

سلوكي با اشاره به حوزه پژوهش ابراز داشت: اگر در حوزه پژوهش و با نگاهي به "سين مثل سريال" نگاه كنيم، مي بينيم كه چنين برنامه اي بايد با همان شيوه اجرا پيش رود.

*** ارادت خاصي به كارگردانان برجسته كشورمان داريم

وي با اشاره به حضور "مهران مديري" و "رضا عطاران" اظهار داشت: ما اميدواريم "مهران مديري" و "رضا عطاران" هم به "سين مثل سريال" بپيوندند و حضور اين افراد راي ما خيلي مهم است.
سلوكي تصريح كرد: ديگر هدف "سين مثل سريال" پاك كردن نگاههاي گذشته و اينكه چه كسي بايد در تلويزيون كار كند يا نه خواهد بود.

اين مجري كشورمان افزود: معتقدم تلويزيون بايد قيمت كار افراد با اهميت را بپردازد و برعكس آن هم اگر هنرمندي ضرري به سيستم برساند بايد تاوان كار خود را دهد.

سلوكي با اشاره به هدف ايجاد فضاي رقابت و رفتن به سمت و سوي تخصصي شدن گفت: فضاي رقابتي سالم در رسانه ها و پيش رفتن به سمت تخصصي شدن از اهداف اصلي "سين مثل سريال" است.

وي با اشاره به ساخت سريالهايي با ساختارشكني هاي متفاوت از سوي "سيروس مقدم"، تصريح كرد: "سيروس مقدم" توانست با ساخت "پايتخت" فضايي خاص را در ساخت سريالهاي كمدي ايجاد كند و شكلي از كمدي را كه در دهه 70 مد شده بود را وارد فضايي متنوع كند.

سلوكي خاطرنشان كرد: همچنان اميدوار به حضور "مهران مديري" و "رضا عطاران" بوده ايم و به اين دليل كه آنها جزء هنرمندان خاص كشورمان هستند و جوانان بايد از حضور آنان استفاده كنند./ص

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار