رادیو فرهنگ پنج شنبه دوم آبان همزمان با عید غدیر خم، عید ولایت و بندگی ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت پخش می کند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، پله پله تا ملکوت برنامه ای از گروه اندیشه است که همزمان با عید سعید غدیر خم به جایگاه امام علی (ع) و ولایت ایشان در عقاید شیعی می پردازد .
 
در بخش هایی از این برنامه کتاب الغدیر تالیف علامه امینی و همچنین خطبه حضرت علی (ع) توسط محمد رضا کاشانی کارشناس برنامه شرح و تفسیر خواهد شد و همچنین به موضوعاتی نظیر لزوم تکریم سادات و چگونگی واقعه غدیر خم خواهد پرداخت .
 
برنامه پله پله تا ملکوت به سردبیری و تهیه کنندگی هادی موسوی نژاد و با اجرای منیژه آران ساعت ساعت 11:30 تا 13 از رادیو فرهنگ پخش می شود .
 
  برنامه هفت کوچه کاری از گروه مطالعات فرهنگی رادیو فرهنگ نیز پنج شنبه هجدهم ذی حجه به موضوع ولایت اهل بیت و حب مردم نسبت به ایشان به ویژه امام علی(ع) اختصاص دارد .
 
برنامه هفت کوچه رادیو فرهنگ که به بحث و بررسی درباره فرهنگ مردم اختصاص دارد به مناسبت عید غدیر خم با دکتر احمد جولایی (کارشناس فرهنگ عامه ) ، کتاب شناسی عید غدیر در منابع فرهنگ مردم خواهد پرداخت .
 
برنامه هفت کوچه پنج شنبه از ساعت 8:30 تا9:30 به سردبیری و تهیه کنندگی پرویز جمالی و با اجرای سکینه ارجمندی به طور زنده تقدیم علاقه مندان به فرهنگ ایران خواهد شد .

انتهاي پيام/
برچسب ها: رادیو ، فرهنگ ، عید ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار