فیلم داستانی "جنگل ابر" به نویسندگی و کارگردانی فاطمه صارمی از سه‌شنبه 23 مهرماه در جنگل ابر شهر شاهرود کلید خورده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فیلم داستانی "جنگل ابر" به نویسندگی و کارگردانی فاطمه صارمی  که از سه‌شنبه 23 مهرماه در جنگل ابر شهر شاهرود کلید خورده است تا کنون در روستا و جنگل و غارهای شاهرود  برداشت و در مرحله پایانی در یکی از لوکیشن های اطراف تهران فیلمبرداری می شود ...

این فیلم داستانی در ستایش عشق و دوستی با طبیعت است و روایتگر داستان مردی است که کارگر معدن زغال سنگ است اما از شغل کنونی خود راضی نیست و از طرفی همسرش را نیز بر اثر حادثه ای از دست داده است که در نهایت برایش منجر به اتفاقاتی می شود . این فیلم فضایی سورئال دارد و تلفیقی از انیمیشن می باشد و به زودی ساخت انیمیشن آن آغاز خواهد شد.این  فیلم برای جشنواره فیلم لندن حاضر خواهد شد.

در این فیلم داستانی محسن حسینی و فاطمه صارمی ایفای نقش می کنند .

صارمی کارگردانی فیلم مستند "زاگرس" را نیز در کارنامه دارد.محسن حسینی بازیگر، سینما، تلویزیون و کارگردان و بازیگر تئاتر است که تا کنون در فیلم‌هایی چون "راه آبی ابریشم "، "چهره به چهره"، "آرامش در کنار مردگان"، "به همین سادگی"، سریال "باغ شیشه‌ای" و مستند "شرق دیوار آفتاب" و نمایش هایی چون " کالیگولا"، "مسخ"، " من، آنتونن آرتو"، "ویتسک" و... به ایفای نقش پرداخته است. 

تدوین این فیلم داستانی را محمد وفایی و مدیریت تصویربرداری آن را سیاوش ابراهیم زاده بر عهده دارد.علیرضا صارمی تهیه کننده این فیلم داستانی است . دیگر عوامل "جنگل ابر" عبارتند از انیماتور: علی علمی نیا، مدیر تولید: نگین صارمی ، برنامه ریز و دستیار کارگردان: بهنام نعیمی، منشی صحنه : وحید مهدی زاده ، تدارکات: قاسم آشوری.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جنگل ابر ، جشنواره ، لندن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار