رقابتهای پرش با اسب جام فدراسیون جهانی طی روزهای يکم تا سوم آبان در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات پرش با اسب جام فدراسیون جهانی FEI طی روزهای اول تا سوم آبان 92 در مجموعه سوارکاری نوروز‌آباد تهران برگزار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است: هیأتهای استانها تا روز سه شنبه 30 مهر فرصت ثبت نام دارند و مبلغ ورودی برای هر روز هشتاد هزار تومان می شود.

بر اساس این گزارش: با توجه به اینکه این رقابتها حکم انتخابی بازیهای المپیک جوانان را دارند افرادی که متولد (1996-1997) 17-18 سال و با یک اسب نژاد ایرانی داخلي باشد می توانند شرکت کنند.

در ادامه گزارش یاد آور می شود اسب های شرکت کننده باید شناسنامه داشته باشند و هر اسبی فاقد آن باشد توسط کارشناس فدراسیون بررسی می شود.

گزارش دیگری می گوید مسابقه در 3 روز 1روز استراحت و 2 روز رقابت برگزار خواهد شد. مسافت مانژه 60- 45 متر است اخراج در دور اول در هر روز به معنی حذف از دور بعدی است اما سوار کار می تواند مسابقه دهد.

در هر روز جایزه مخصوص به نفرات برتر داده می شود و به 3 نفر 2 روز هم حکم جهانی اهدا خواهد شد.

گزارش دیگر اشاره می کند با توجه به این که این مسابقات فاقد اردو هستند برای تعیین جا باید هماهنگ شود.

مسابقات پرشی با اسب یکی از پرطرفدار ترین رشته های سوار کاری است که در ایران و دنیا رقابت های زیادی صورت می گیرد ودر کشورمان نیز طی سال جاری فدراسیون برای آماده نگه داشتن ورزشکاران و ایجاد انگیزه در آن ها اقدام به انجام چنین مسابقه تی می کنند.

پايان متن/مح
برچسب ها: مسابقات ، پرش ، اسب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار