تیم والیبال کاله آمل در این دوره از مسابقات جام باشگاه های جهان نتوانست نتایج خوبی را به دست آورد و بامداد فردا به تهران باز می گردد.

بهمن سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد این دوره از مسابقات جام باشگاه های جهان بحث های زیادی وجود دارد. وقتی رقابتهای جهانی در این سطح با حضور تیم هایی مثل ایتالیا، برزیل، آرژانتین و ... با حمایت معروف ترین برندهای دنیا و پرقدرت ظاهر می شوند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاله آمل گفت: تیم کاله آمل در شرایطی به برزیل اعزام شد که تمام بازیکنان و مهره های کلیدی تیم ما تا آخرین لحظه حتی یک جلسه هم در کنار هم تمرین نکردند. نمی خواهم بگویم مقصر اصلی تیم ملی است چون تقویم فدراسیون جهانی این گونه تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که در تیم ما حاکم بود اگر در مسابقات جام باشگاه های جهان شرکت نمی کردیم از سوی فدراسیون جهانی جریمه می شدیم ولی حال که رفتیم خودمان را از درون جریمه می کنیم.

سليماني بيان کرد: ما برای حضور در این دوره از مسابقات جام باشگاه های جهان تمام اختیارات را به فدراسیون دادیم و مسئولان فدراسیون تصمیم گیرنده این کاروان بود. آنها به این جمع بندی رسیدند که بخشی از  ترکیب تیم ما را ملی پوشان زیر 23 سال تشکیل دهند. این نوع حضورمان در مسابقات باعث شد بدون آمادگی و هماهنگی کامل به مصاف حریفان رفتند.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی کاله آمل افزود: در مجموع این مسابقات من از نتایج کسب شده ناراضی نیستم ، ما با اختلاف 2 پوئن به قهرمان جهان باختیم تیم کاله با آرژانتین بازی های نزدیکی داشت. شنیده ام که تیم تورنتینو ایتالیا در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی این کشور سه بر صفر پیروز شده است. طبیعی بود که ما با چنین وضیعتی بازی ها را واگذار کنیم .

سلیمانی یادآور شد: اگر امسال با ترکیب سال گذشته حمزه زرینی، محمد موسوی عراقی ، علی نادی ، عادل غلامی ، پت کویچ و... در این مسابقات شرکت می کردیم به طور قطع می توانستیم نتایج بهتری را به دست آوریم .

وی گفت: بهتر بود که مسئولان فدراسیون والیبال از مسئولان فدراسیون جهانی درخواست تغییر زمان برگزاری این رقابت ها را می دادند به طور قطع این اتفاق می افتاد همان طور که زمان برگزاری رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا تغییر کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر شرایط به گونه ای فراهم می شد که مسابقات جام باشگاه های جهان مردادماه یعنی پس از پایان لیگ جهانی برگزار می شد به طور قطع ما می توانیم با ترکیب بهتری به مصاف حریفان خود برویم ونتایج قابل قبول تری را به دست آوریم .

سلیمانی یادآور شد: در این مسابقات بازیکنان نهایت همت و تلاش خود را برای غلبه بر حریفان بکار گرفتند ، اما این نوع حضور برای برند باشگاه ضربه بزرگی بود.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار