اولین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران امروز در حالی به کار خود پایان داد که با استقبال کم نظیری از سوی سرمایه گذاران ، صاحبان بنگاههای اقتصادی ، سازندگان و انبوه سازان مسکن کشور ، مواجه شد.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمايشگاه املاک و مستغلات ايران؛ طی چهار روز برگزاری این نمایشگاه ، مدیران ، مهندسان ، طراحان و کارشناسان ساخت و ساز مسکن و املاک کشور ، با حضور در نمایشگاه ، ضمن بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی، با شرکت های ساختمانی وارد گفتگو و مذاکره شدند.

در اولين نمايشگاه املاک و مستغلات ايران بیش از 80 شركت كننده داخلي ، انبوه ساز و شرکت ساختمانی و خدماتی ؛ نوین ترین و جدید ترین طرح ها ، پروژه ها و برنامه های ساختمانی خود در زمینه های ، انبوه سازی ، سبک سازی و مقاوم سازی ، بازسازی بافت های فرسوده و نوین ترین سیستم های ساخت و ساز جهانی را ،ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

دستیابی و برقراری تعادل قیمت در بازار مسکن، و رونق ساخت و ساز ، ارائه روش ها و طرح های نوین ساخت و ساز ، سبک سازی و مقاوم سازی ، توجه به بازسازی بافت های فرسوده ، آشنائی مهندسان و طراحان با نوین ترین سیستم های ساخت و ساز و ایجاد محیط ایده پردازی وخلاقیت و بیان روش‌های مختلف ساخت و ساز ؛مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

مدیراولین نمایشگاه املاک ومستغلات ایران از برگزاری این نمایشگاه در سال آینده خبر داد و گفت:در حال برنامه ریزی برای اجرای دومین نمایشگاه املاک ومستغلات بصورت بین المللی از سال آینده هستیم .

به گزارش ستاد خبری اولین نمایشگاه املاک و مستغلات ایران ؛ رضا قوی فکر افزود : امیدواریم با حمایتهای سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ، نمایشگاه املاک و مستغلات که از جمله جذاب ترین و پر مخاطب ترین نمایشگاه های جهان است از سال آینده به صورت بین المللی برگزار شود.

قوی فکر در ادامه این گفتگو تاکید کرد از آغاز تلاش برای برگزاری این نمایشگاه ، بزرگترین مشاوران املاک کشورهای مختلف به ویژه ترکیه برای حضور در این نمایشگاه اشتیاق فراوانی از خود نشان دادند که طبعأ به دلیل داخلی بودن این نمایشگاه تقاضای آنها عملی نمی شد که امیدواریم با برگزاری آن به صورت بین المللی قادر شویم متقاضیان بین المللی این بخش را نیز راضی نگاه داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
حسین
۱۶:۰۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
با سلام نمایشگاه بسیار خوبی بود باتشکر
آخرین اخبار