کارشناس تنیس روی میز کشورمان گفت: پیروزی استثنائی اخلاق پسند برابر لاشین مصری، پاسخ چهار سال تبعیض و فشار برای تضعیف ناجوانمردانه وی را داد.

محمود نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی محمدرضا اخلاق پسند کاپیتان شایسته ولی کنار گذاشته شده از تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برابر سعید لاشین، نماينده مصر در جام باشگاه های عرب آن هم در شرایطی که حریف مصری 200 پله از نظر رنکینگ از وی بالاتر بود نشان دهنده حقانیت و پتانسل های ناب این بازیکن کشورمان است.

کارشناس تنيس روي ميز کشورمان ادامه داد: لاشین مصری به همراه حداقل 10 نفر از قهرمانان رنکینگی کشور مصر هر سال شرکت در بین 6 تا 10 پروتور را تجربه می کنند، این در حالی است که اخلاق پسند نه تنها در یکی دو سال اخیر به میادین بین المللی اعزام نشده، بلکه با انواع شگردهای غیرفنی هیچ حمایتی را نیز شاهد نبوده است.

سرپرست سابق تیم های ملی تنیس روی میز کشورمان خاطرنشان کرد: وقتی هفته گذشته به دلایل کینه جویانه اخلاق پسند از اردوی تیم ملی حذف شد و تجربه ها و استعدادهای این سرمایه ناب تنیس روی میز نادیده گرفته شد وی با نگاهی حرفه ای در مصاحبه ای با احترام از اهالی تنیس روی میز یاد کرد اما هشدارهای شدیدی را در خصوص نوع مدیریت سالهای اخیر و نگاه فنی حاکم در تیم ملی داد.

نظری تأکید کرد: پیروزی اخلاق پسند برابر سعید لاشین مصری که تحسین بسیاری از کارشناسان و تیمهای حاضر در جام باشگاه های عرب را برانگیخت.
بهترین دلیل برای توانمندی این بازیکن به منظور حضور در ترکیب اصلی تیم ملی و بهترین گواه برای جایگاه واقعی رنکینگ وی و دیگر هم بازیانش در رده بندی فدراسیون جهانی تنیس روی میز است.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار