نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در بازدید وزیر بهداشت و درمان از شهرستان اهر و بیمارستان 149 تختخوابی اهر خواستار توجه ویژه دولت یازدهم به بهداشت و درمان مناطق زلزله زده شهرستان های اهر و هریس شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، عباس فلاحی باباجان، بیمارستان 149 تختخوابی اهر را تنها مجتمع بزرگ درمانی منطقه ارسباران با جمعیتی بالغ بر پانصد هزار نفر اعلام کرد که کلیه امورات درمانی شهرستان اهر و شهرهای همجوار در این بیمارستان انجام می شود.

وی، بااشاره به اینکه علاوه جمعیت منطقه جهت مداوا به این بیمارستان بیمارانی متعددی از جمهوری آذربایجان جهت معالجه و بستری به این بیمارستان مراجعه می نمایند که امیدواریم با افزایش تخت های بیمارستانی، توسعه امکانات و تجهیزات پزشکی مجهز به فناوریهای نوین شاهد ارائه خدمات درمانی مطلوب به مردم باشیم.

این نماینده مجلس همچنین بااشاره به اینکه دانشکده پرستاری و مامایی از سالجاری فعالیت خود را دراین شهرستان آغاز کرده است در جهت تأمین نیروهای بومی خواستار تقویت و اختصاص رشته های جدید به این دانشکده شد.

عضو کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی همچنین بااشاره به مشکلات پزشکان و کادر درمانی و نقش اساسی آنها در زلزله سال گذشته خواستار تشویق ویژه کادر بهداشت و درمان منطقه و توجه به رفع مشکلات انها شد./س

 

برچسب ها: بهداشت ، درمان ، زلزله زده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.