معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 از برنامه های ورزشی وتفریحی به مناسبت دهه ولایت و هفته تربیت بدنی ویژه شهروندان و کارکنان منطقه با هدف توسعه ی نشاط و سلامت و معنویت خبر داد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، صابونچی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه ورزش در سلامت روح وجسم شهروندان و کارکنان گفت :زندگی کم تحرک امروز انسان ها ی شهرنشین ، تنفس در هوای آلوده و اختصاص زمان بسار ناچیز به ورزش و فعالیت های مفید بدنی ، اهمیت هفته ای به نام تربیت بدنی و تدارک برنامه های ویژه ی ورزشی را بیشتر می کند .
 
وی در ادامه با اشاره به همزمانی هفته تربیت بدنی با دهه ولایت افزود :بر این اساس برای شهروندان و کارکنان برنامه های متنوع ورزشی و تفریحی با شعار نشاط و معنویت ،  در نظر گرفته شده است تا این هفته بتواند به عنوان شروع خوبی برای آغاز فعالیت های بدنی شهروندان در طول سال باشد .
 
صابونچی  در ادامه تصریح کرد :مسابقه طناب کشی ، فوتسال چهار جانبه ، مسابقات دارت ویژه کارکنان شهرداری منطقه ؛ وهمچنین برگزاری مسابقات تفریحی در مدارس ، برگزاری مسابقات تفریحی ورزشی  و به صدا در آمدن زنگ ورزش در ایستگاه های تندرستی که 34 ایستگاه مربوط به آقایان و 46 ایستگاه مختص بانوان است  ،برگزاری مسابقات بدمینتون در بوستان های شقایق ، ستارخان و گفتگو ، برگزاری مسابقات تنیس روی میز در بوستان های سطح منطقه ازجمله بوستان سپهر و نهج البلاغه ویژه شهروندان ؛ از اهم برنامه های ورزشی و تفریحی در هفته تربت بدنی همزمان با دهه ولایت است .
 
وی از انجام تست رایگان سلامت در این هفته خبر داد و افزود : تست رایگان سلامت با عناوینی چون فشارخون ، قند خون ، ضربان قلب برای چکاب سلامتی شهروندان انجام می شود .
 
وی به برگزاری کوهپیمایی  به ارتفاعات شمال غرب پایتخت اشاره کرد و بیان داشت :برگزاری کوهپیمایی در  روز یکشنبه 28 مهرماه به ارتفاعات درکه و همچنین کوهپیمایی به ارتفاعات توچال در روز عید غدیر خم از طریق سرای محلات از دیگر برنامه هایی بود که زاهدی به آن اشاره کرد .
 
معاون اجتماعی  شهرداری منطقه 2 در خصوص اهداف برگزاری این برنامه گفت :غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان، حفظ هویت ملی و شئونات اسلامی در ورزش، توسعه و ترویج نشاط و شادابی در بین شهروندان و اثرگذاری بر جامعه از طریق تفریحات سالم از جمله اهداف برگزاری برنامه نشاط و معنویت در منطقه است .
 
همچنین صابونچی در پایان از اختصاص سانس تفریحی شنا در مجموعه ورزشی توحید ویژه کارکنان خبر داد و یادآور شد این برنامه با هدف توسعه ی نشاط و پویایی و افزایش سلامت بین کارکنان در ساعت 6-7:30 صبح در مجموعه ورزشی توحید به مدت یکسال اجرا خواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار