ذبیح اله پورشیب نماینده وزن به اضافه 84 کیلوگرم کاراته کشورمان با یک برد و یک باخت به دور بعدی مبارزات وزن خود در دومین دوره کامبت گیمز راه یافت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در دومین روز مسابقات کاراته بازیهای جهانی رشته های مبارزه ای موسوم به کامبت گیمز که با حضور 90 کاراته کای برتر جهان از 36 کشور در شهر سن پترز بورگ روسیه در حال برگزاری است، ذبیح اله پورشیب در مبارزه و در مصاف با استفانو مانیسکالکو دارنده 5 نشان رنگارنگ جهان از ایتالیا در رقابتی نزدیک میلی تری نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد.

او در گام بعدی میخائیل داودوف از روسیه را براحتی 4 بر صفر شکست داد به مرحله نیمه نهایی این وزن راه یابد. او در این مرحله باید با انس ارکان قهرمان سال 2012 جهان و نفر اول اروپا در سال 2013 از ترکیه برود. این دو در مسابقات جهانی پاریس نیز دو بار به مصاف هم رفتند که حاصل این تقابل یک برد 6بر 4 برای ارکان و یک تساوی صفر بر صفر در کومیته تیمی بود.

امروز علاوه بر فداکار و پورشیب، نماینده وزن به اضافه 68 کیلو گرم بانوان کشورمان "حمیده عباسعلی" به روی تاتامی رفت که حاصل تلاشش دو شکست برابر نیوزیلند( 2 بر یک ) و ایتالیا( یک بر صفر) و تساوی صفر بر صفر مقابل حریف تونسی بود.
 
پايان متن/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار