بر اساس دعوت مسئولان ورزش شهر دبی کادر فنی و بازیکنان تیم های ایران، آرژانتین، کانادا و اتریش دیروز از بلندترین برج جهان بازدید کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از هماهنگی های صورت گرفته فیفا با تیم های شرکت کننده اعضای این چهار تیم دیشب در این برج حضور یافتند و از ارتفاع 828 متری در شب دوبی را به نظاره نشستند. یرج خلیفه یا برج دوبی با ۱۶۳ طبقه قابل استفاده و 828متر ارتفاع، در حال حاضر بلندترین سازه و آسمان‌خراش ساخته شده به دست انسان است. ساخت این برج از ژانویهٔ ۲۰۰۴ آغاز شد و در روز چهارم ژانویهٔ ۲۰۱۰ گشایش یافت. برج خلیفه دارای بیش از هزار واحد آپارتمان، ۴۹ طبقه اداری، ۴ استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنان است. همچنین هتل آرمانی با ۱۶۰ اتاق به طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اولیهٔ برج واقع است.

این بازدید شور و هیجان بسیاری برای بازیکنان 4 تیم داشت و بازار گرفتن عکسهای یادگاری و دسته جمعی داغ بود و بازیکنان هیچ کدام از تیم ها دوست نداشتند برج را ترک کنند.

در این مراسم پیراهن امضا شده شماره 5 (کاپبتان تبم ملی) تیم ملی ایران توسط داود پرهیزگار به مدیر برج خلیفه اعطا شد و بازیکنان با مدیران بلندترین برج جهان عکس های یادگاری گرفتند.
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار