علی فداکار با پیروزی برابر حریف خود از نیوزیلند به مرحله نیمه نهایی مبارزات وزن منهای 84 کیلو گرم کاراته دومین دوره کامبت گیمز راه یافت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در دومین روز مسابقات کاراته بازیهای جهانی رشته های مبارزه ای موسوم به کامبت گیمز که با حضور 90 کاراته کای برتر جهان از 36 کشور در شهر سن پترز بورگ روسیه در حال برگزاری است، علی فداکار پس از اینکه در پیکار اول مقابل کنجی گرایلون قهرمان سال 2012 جهان از فرانسه با حساب 3 بر صفر شکست خورد، در گام بعدی جیمز هولدر قهرمان اقیانوسیه از نیوزیلند را یک بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله باید با ریوتارو آراگی نایب قهرمان سال 2012 جهان از ژاپن دیدار کند.

براساس اعلام کمیته برگزار کننده بازیها، کاراته کاهای هر وزن ابتدا بصورت دوره ای باید به مصاف هم بروند و پس از آن از هر گروه 2 کاراته کایی که صاحب بیشترین امتیاز شدند به مرحله دوم راه می یابند. در این مرحله نیز نفرات اول و دوم دو گروه به صورت ضربدری با یکدیگر مبارزه می کنند.

امروز علاوه بر فداکار، حمیده عباسعلی در وزن منهای 68 کیلو گرم بانوان و ذبیح اله پورشیب در وزن به اضافه 84 کیلو گرم به روی تاتامی می روند.
 
پايان متن/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار