ران پال ، نماينده سابق آمریکا در مصاحبه با "الکس جونز" در برنامه "اينفو وارز" اعلام کرد که نشانه هاي ورشستگي اقتصادي و فروپاشي سيستم آمريكا در حال ظهور مي باشند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، ران پال - که به تازگی شبکه رادیویی تلویزیونی خود (http://www.ronpaulchannel.com/) را راه اندازي كرده است، تكرار تاريخ را اينبار براي آمريكا و در بعد اقتصادي دور از انتظار نمي داند.

به نظر وي مقامات واشنگتن در رفع موانع و بهبود علائم بد اقتصادي تلاش نمي كنند به همين خاطر زمان فروپاشي سيستم آمريكايي در حال نزديك تر شدن است.

به عقيده وي تصدي كمتر دولت، آزادی بیشتر را براي شهروندان آمريكايي به همراه خواهد آورد.

ران پال معتقد است كه مفهوم آزادي در آمريكا از آنچه بنیانگذاران آن  مي انديشدند دورتر شده است به نظر وي در چند سال آینده،آمريكا با فروپاشي بزرگي مواجه خواهد شد،و در آن دوره بايد براي بازگرداندن سربازان و جلوگيري از گسترش کسری بودجه و بالا بردن محدودیت بدهی ها.... به فكر تغييرات جدي در سياست پولي باشند..." من فکر می کنم باید پیش بینی آن را بكنيم ، و از آن به عنوان یک فرصت استفاده كنيم...نياز امروز ما تصدي كمتر دولت و آزادي بيشتر براي همه مي باشد".

در پاسخ به سوالي در مورد زمان و چگونگي روي دادن اين موضوع (فروپاشي) چنين اظهار مي دارد : "پیش بینی زمان اين موضوع بسيار سخت است اما شواهد همگي بر تحقق اين امر(با توجه به شرايط فعلي) دلالت دارند من سيستم آمريكا را مانند يك ساختمان بدون پايه مي بينم.....  چرا كه سیستم مالی آمريكا بسيار ناپایدار است،و براساس بدهی مي چرخد ...از طرفي به دلار آمريكايي بسيار اعتماد دارند و در چاپ دلار براي نجات افراد يا شركت ها هيچ ابايي ندارند....به نظر من اين رفتار اقتصادي يك جعل به تمام معناست.... "

"رویداد بزرگ مي تواند هفته آینده رخ دهد،يا در پنج سال آینده ...مهم اين است كه ديگر دلاري وجود نخواهد داشت...چرا كه كشورهايي رقيب به فكر حذف دلار از مبادلاتشان افتاده اند".
نظرسنجي اخیر در آمريكا نشان داد كه ميزان اعتماد مردم آمریکا به دولت خودشان در پايين ترين ميزان خود قرار دارد.

"آنها به دولت اعتماد ندارند، آنها دولت را باور نمی کنند، دولت همیشه به آنها دروغ گفته است ... چه در سیاست خارجی یا سیاست های داخلی ."

با ناميدن فروپاشي شوروي به عنوان معجزه بزرگ قرن بيستم،ران پال در ادامه اظهار مي دارد: "اگر سالها قبل حرف از فروپاشي شوروي مي زديد،كسي باور نمي كرد،بلكه حرف شما را به مسخره مي گرفتند،اما اين اتفاق افتاد در ميان ناباوري همگان....و خدا رو شكر كه چنين شد وگرنه براي رها شدن از اين امپراطوري جنگ هسته اي اجتناب ناپذير بود.....اكنون ما نيز در سال 1987 هستيم، سالي که شوروی آن را تجربه كرد....و تاريخ تكرار خواهد شد."
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار