در مراسمی لطفعلی حسین هاشمی به عنوان شهردار جدید شهر دهق معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در این مراسم معاون اداره کل شهری و شوراهای استانداری اصفهان در سخنانی با اشاره به فراگیری و گستردگی خدمات شهرداریها گفت: بر اساس قانون بیش از 300نوع وظیفه برای شهرداریها تعریف شده است که این اهمیت کار شهرداریها در خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم را میرساند.

قاسمی با اشاره به این مهم که شهر یک موجود زنده، پویا و در حال رشد میباشد به خصوصیات یک شهرداری موفق و پویا اشاره کرد و افزود: مشارکت پذیری شهروندان ، پاسخگویی و شفافیت عملکرد، مسئولیت پذیری و اثربخشی و کارایی به دلیل کمبود منابع و نیازمندیهای فراوان، عدالت محوری، انعطاف پذیری و حاکمیت قانون از جمله خصوصیات یک شهرداری موفق میباشد.

در پایان این مراسم شهردار جدید دهق مشارکت و همکاری بیش از پیش شهروندان در مدیریت امور شهری را خواستار شد و گفت: این شهر به لحاظ قدمت، فرهنگ، هنر، صنعت و کشاورزی دارای ویژگیهای خاص است که این مهم باید در برنامه ریزهای مدیریت شهری همواره لحاظ شود.

لطفعلی حسین هاشمی با اشاره به استقرار دو مرکز علمی دانشگاهی در دهق ، برتعامل بیش از پیش مدیریت شهری با نخبگان دانشگاهی و لزوم توسعه توسعه متوازن و همه جانبه شهر تاکید کرد. ش ک
برچسب ها: اصفهان ، شهردار ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.