قائم‌مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: ادامه نقل قول‌هاي غیر مستند از بنيان‌گذار جمهوري اسلامي، انحرافی نوین را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد زد.

"محمدحسین پرکره" قائم مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه مدتی است در عرصه سیاست داخلی ادبیات نامتعارفی از نقل قول‌هاي غیر مستند و غیر مستدل از بنيان‌گذار جمهوري اسلامي باب شده است، اظهار داشت: به نظر می‌رسد مصلحت گروهی در طرح اینگونه خاطرات مجهول نهفته است که ادامه آن انحرافی نوین را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهد زد.

پرکره ادامه داد بیانات شفاف امام راحل نیاز به تفسیر ندارد و اگر هم جایی نیاز به توضیح داشته باشد نایب ایشان بهترین مفسر ادبیات امام خميني(ره) خواهد بود.

قائم‌مقام جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی گفت: کدام مصلحت نظام ایجاب می‌کند که برخی حذف لعن و نفرین شیطان بزرگ را نظر امام(ره) تلقی می‌کنند.

وي تصريح کرد: مگر نه اینکه "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه" آرمان خمینی کبیر بوده است و اسلام بدون مبارزه با طاغوت سرنوشتی جز اسلام آمریکایی نخواهد داشت.

این فعال دانشجویی افزود: بیان اینگونه نظرات به مثابه آن است که بگوییم در مناسک حج دیگر لزومی ندارد به شیطان سنگ بزنیم، این همان انحراف عمیقی است که بیم آن می‌رود در کشور و در گستره انقلاب جهانی اسلام فراگیر شود.

پرکره خاطرنشان کرد: اگر برخی مسئولان فریب ظاهر دستکش مخملی آمریکا را بخورند بار سنگین آن بر دوش مردم خواهد افتاد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار