شهرداری منطقه 22 گفت : با تدوین طرح جامع فرهنگی، بحث تامین سرانه ها را در افق طرح و شکل گیری منطقه را مدنظر قرار داده ايم.

  به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران حسین مرادی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت: « در طرح جامع فرهنگی منطقه چیدمان خاصی را در بحث فضاهای فرهنگی مذهبی در سطح محله ها تدارک دیده ایم که بخشی از انها در قالب سرای محله و بخشی دیگر با احداث مسجد و حسینیه پوشش داده می شود. ما تا سال 1405 و افق طرح، منطقه ای با 7 ناحیه و 25 محله خواهیم داشت. بنابراین ما در برنامه ریزی بلند مدت، افق طرح را مدنظر قرار داده ایم. »
وی افزود: « بر اساس طرح جامع فرهنگی منطقه، تمام برنامه ریزی های انجام شده برای تامین سرانه های 25 محله است. اکنون محله هایی در منطقه وجود دارند که در افق طرح به 3 محله تقسیم می شوند و ما حتما لکه گذاری، تامین عرصه و لحاظ عرصه ها را متناسب با ساخت و ساز مسکونی منطقه در برنامه کاری شهرداری قرار می دهیم. اکنون لکه گذاری سرانه های محله ها انجام شده است. »
شهردار منطقه 22 در پایان از اختصاص 3 زمین برای احداث حوزه های علمیه در محدوده شمال غرب پایتخت خبر داد و تصریح کرد: « امیدواریم بتوانیم با طرح جامع فرهنگی ، متناسب با پیشرفت منطقه و شکل گیری بافتهای مسکونی، فضاهای کالبدی فرهنگی و مذهبی را نیز تامین کنیم. »
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار