نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی بر محرمانه بودن روند مذاکرات هسته ای تاکید کرد و گفت: محرمانه بودن مذاکرات اجازه سوء استفاده از فرصت طلبان را می گیرد.


به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران،  کریمیان علنی بودن مذاکرات را موجب سنگ اندازی و سوء استفاده عده ای که تمایلی به رفع مشکلات هسته ای کشورمان ندارند دانست و افزود: روند مذاکرات اگر محرمانه بماند، بهتر و به نفع کشور است.

وی همچنین با اشاره به اینکه شفاف سازی و مطلع شدن مردم از روند مذاکرات حق مسلم هر ایرانی است، افزود: نیازی به تشریح کامل جزییات مذاکرات نیست و تیم مذاکره کننده می تواند در آینده در راستای شفاف سازی به افکار عمومی تصمیمات اخذ شده را اعلام کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود روند مذاکرات هسته ای را مثبت و سازنده اعلام کرد و گفت: هر دو طرف در جهت حل مسالمت آمیز مساله، مصمم و حسن نیت دارند و این ویژگی می تواند به رفع اختلافات دو جانبه منجر شود.

کریمیان همچنین با قدردانی از تلاش های تیم مذاکره کننده کشورمان، این تیم را متشکل از دیپلمات های برجسته دانست و افزود: ملت ایران به این دور از مذاکرات خوشبین است و امیدواریم شاهد رفع مشکلات در این دوره باشیم./ب

برچسب ها: شفاف ، طرف ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.