مدیرکل امور اقتصادی و تولیدی استانداری کردستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 304 فقره جواز تاسیس در بخش صنعت استان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، یعقوبی گفت: در شش ماه نخست سال گذشته تعداد 155 فقره جواز تاسیس صادر شده که این میزان افزایش در سال‌جاری نشان از رشد و بهبود میزان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان است.
وی افزود: با وجود تلاش‌های فراوان متولیان بخش اقتصادی استان برای تسریع در روند توسعه سرمایه‌گذاری در بخش اقتصادی استان متاسفانه در این رابطه سیاست‌های انقباضی بانک‌های عامل استان موجب کندی پرداخت تسهیلات مورد نیاز به متقاضیان شده که در بحث پرداخت تسهیلات بخش تولید تعداد صدور مجوز در این بخش از 33 فقره در سال گذشته به 28 فقره کاهش یافته که باید برای توسعه بخش تولیدی و رفع موانع و مشکلات این بخش راهکارهای مناسب ارائه شود.
یعقوبی اضافه کرد: همچنین در این مدت تعداد 62 واحد تولیدی برای استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش با بیش از 349 هزار و 400 میلیون ریال، 11 طرح با بیش از 75هزار و 509 میلیون ریال برای اخذ سرمایه ثابت و نیز 10 واحد معدن و صنایع معدنی با بیش از 39 هزار و 59 میلیون ریال برای تامین اعتبار به وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور استفاده از تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی معرفی شده‌اند./س
برچسب ها: مجوز ، صنعتی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.