مدیرکل صداو سیمای مرکز خوزستان گفت: این مرکز این آمادگی را دارد که یک کارگروه علمی برای رفع آلودگی هوا در خوزستان ایجاد کند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ مسلم رحیمی در حاشیه همایش «نخستین همایش ملی آلودگی هوا، پایش، اثرات و اقدام کنترلی کشور» اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز خوزستان این آمادگی را دارد تا با تشکیل کارگروه علمی با تعامل و هم اندیشی تمام دستگاه های اجرایی استان به ویژه دانشگاه ها برای اگاه سازی شهر وندان خوزستانی از آلودگی های هوا به ویژه گرد و غبار در خوزستان به نحوی مطلوب و شایسته اطلاع رسانی کند.

رحیمی تصریح کرد: رسانه ملی همانگونه که رهبر انقلاب اسلامی(ره) فرمودند: «صدا و سیما دانشگاه عمومی است» صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز آماده تعامل با همه سازمانها و دستگاه های اجرای استان، اساتید دانشگاه ها دانشجویان محیط زیست و الودگی هوا را دارد و ما هم در شبکه استانی خوزستان آمادگی خود را برای نشستهای علمی و عملی پیشنهاد و راهکار هایی که باعث آگاه سازی عمومی از طریق رسانه استانی است اعلام می دارم.

وی با تاکید بر اهمیت مقوله محیط زیست و آلودگی هوا در استان خوزستان، تصریح کرد: نقش دستگاه اجرایی استان برای آگاه سازی عمومی پیرامون این موضوع  بسیار حائز اهمیت است./س

برچسب ها: صداوسیما ، تشکیل ، کارگروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.