هفته سوم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور نگاه همه مدعیان این رقابتها به گروه دوم و جدال نمایندگان آمل و شیراز در گروه دوم این رقابتها است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری دو تیم فوتبال پیام صنعت آمل(کاچیلا) و بهمن شیراز در حالی در هفته سوم این رقابتها عصر سه شنبه در ورزشگاه کارگران آمل به مصاف هم می روند که هر دو تیم برا جا نماندن از کورس قهرمانی وماندن در بالای جدول تلاش خواهند کرد.

تیم تازه صعود کرده پیام صنعت آمل(کاچیلا) که فصل جدید رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور را با یک پیروزی با ارزش خانگی برابر تیم اتکا گلستان که از رقابتهای فصل گذشته لیگ دسته یک سقوط کرده بود، آغاز کرد واز انگیزه های بالای برای دیدار سوم خود در خانه برخوردار است.

شاگردان بهروز ولی پور در تیم پیام صنعت آمل(کاچیلا) برابر اتکاگلستان در چارچوب هفته نخست رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در خانه با یک گل میهمان مدعی خود را شکست دادند تا هواداران و مجموعه مدیران این باشگاه به ادامه کار این تیم در رقابتها این فصل امیدوار تر شود.

تیم پیام آمل که قهرمانی فصل گذشته لیگ دسته سوم باشگاه های کشور را در نخستین فصل حضور خود در فوتبال باشگاه های کشور تجربه می کند، از همین ابتدا ودر آغازین بازیهای لیگ به دنبال تکرار شگفتی سازی خود در این رقابتها است.

البته دیدار هفته دوم تیم پیام صنعت آمل که قراربود هفته گذشته به میزبانی تیم پیام وحدت خراسان برگزار شود به علت نامعلومی لغو وبه زمان دیگری موکول شد.

اما تیم بهمن شیرازکه در دو دیدار گذشته خود صاحب یک پیروزی ویک تساوی شده، برای کسب امتیاز به آمل خواهد آمد و این وضعیت بازی دو تیم را برای هواداران مشتاق در ورزشگاه حدود 5هزارنفری کارگران آمل تماشایی خواهد کردب/.

برچسب ها: پیام ، صنعت ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.