رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر فضای حاکم بر جامعه فضای کسب و کار نیست و تولید آن طور که باید صورت نمی گیرد، بنابراین جو می بایست تغییر کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

دکتر بیژن عباسی خزایی پیرامون برگزاری جشنواره استانی کارآفرینی با محوریت برق و کامپیوتر توسط پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی که دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز یکی از حامیان این جشنواره است، گفت: کارآفرینی در اصل موضوعی است که باید پیش از پیش به آن پرداخته شود و آنچه که دانشجویان در دانشگاه ها یاد می گیرند می بایست به منصه ی ظهور برسد و این قضیه جزء با برگزاری جشنواره ها در راستای شناسایی ایده ها، ممکن نیست.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: با برگزاری جشنواره ها به راحتی فضایی برای مبادله تجربیات فراهم می شود و از این طریق ممکن است که تحولات عظیمی چه در سطح استان و چه در سطح کشور به وجود آید.

عباسی خزایی افزود: یک کارآفرین می تواند تحول بنیادی در عرصه ی تولید ایجاد و اشتغالزایی گسترده ای را در جامعه به پا کند.

وی برگزاری جشنواره ها را فضایی برای تشویق جوانان دانست و گفت: یکی از اهداف بلند مدت و کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه نیز حمایت از همین ایده های کارآفرین و جشنواره های کارآفرینی است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه بیان کرد: انتظار می رود که در جشنواره کارآفرینی برق و کامپیوتر تمامی ایده ها از تمامی بخش های مربوطه جمع آوری و داوری شوند و از بین آنها بهترین و قابل قبول ترین ایده انتخاب شود.

 وی گفت: می بایست در این جشنواره داوران با حساسیت بیشتری انتخاب شوند.

عباسی خزایی در پایان گفت: تمامی ایده های برگزیده در پایان جشنواره باید به صورت یک بانک ایده به رؤیت تمامی دانشگاهیان و مسئولین برسد تا فضا برای ایده هایی که قابلیت تولید دارند مساعد شود./س


 

برچسب ها: جشنواره ، کارآفرینی ، تحول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.