کنسرت "رضا صادقی" شب گذشته در سالن همایش های "برج میلاد" با استقبال بی نظیر و رضایت مخاطبانش همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت " رضا صادقی " ، این اجرا در میان شور و شوق بی نهایت حضار برگزار شد.
 


بنابراين گزارش؛ "داشتم فراموشت می کردم" آغازگر دیدار "رضا صادقی" با هوادارانش در واپسین شب های پاییز بود.
 
پس از آن، ترانه های "ممنونم" و "بی خداحافظی" تقدیم حضار شد.
 
در بخش بعدی ، خواننده خوش صدا و محبوب موسیقی پاپ ، ضمن نکوداشت هنرمندان بزرگی چون "ناصر عبداللهی"،  "حسین پناهی"، "همایون خرم" و "فروغ فرخزاد" یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

 
" مشکی رنگه عشقه " ترانه بعدی گروه " مشکی پوشان " برای مخاطبان بود و با استقبال بی نظیر آنان همراه شد.

پس از اتمام این ترانه ، " صادقی " اظهار داشت : بسیار خوشحالم که پس از 10 سال ، " مشکی رنگه عشقه " همچنان برایتان  خاطره انگیز و محبوب است.
 
بخش بعدی این کنسرت با اجرای قطعات " بخند " و تیتراژ سریال " دودکش " همراه بود.

 
پس از آن " رضا صادقی " با خواندن شعری زیبا برای مخاطبان ، به اجرای قطعه " کفش آهنی " پرداخت.
 
همچنین این خواننده پر احساس موسیقی پیش از اجرای ترانه " نترس " عنوان کرد : خدای ما ، خدای لبخند ، شادی و  خوبی هاست و در بدترین شرایط زندگی به ما یادآور می شود که در کنار ماست و ما را یاری می کند.

 
در بخش بعدی ، ترانه " خدا با منه " با تکنوازی پیانو آغاز شد و نواختن این قطعه با سه ساز " ویولن " ، " ویولن سل " و " پیانو "  لحظات دل انگیزی را برای حضار به ارمغان آورد.
 
همچنین اجرای قطعات "بغض دوباره" ، " ادعا " و " عاشقتم " نیز با استقبال و همراهی مخاطبان روبرو شد.
 
" رضا صادقی " در ادامه از رضایت حاضرین در سالن " برج میلاد " ابراز شادمانی کرد و گفت : بسیار خوشنودم که حال تمامی شما خوب است ، اما در همین نزدیکی بیمارستانی است که بسیاری از افراد در آن دچار بیماری هستند.بیایید برای خوشحالی همه ی  مردم از ته دل دعا کنیم.
 

این خواننده ی خوش ذوق موسیقی پاپ در حالیکه تمام مدت ، ایستاده به اجرای قطعات می پرداخت ، پیش از اجرای ترانه  " روم نمیشه " عنوان کرد : همه ی ما در دوران نوجوانی دارای احساساتی پاک و لطیف هستیم. من و گروه مشکی پوشان  تلاش کردیم تا این عواطف را در قالب ترانه ای به شما تقدیم کنیم.  
 
نوازندگان گروه " مشکی پوشان " در این کنسرت " امیر شهابی " کیبورد ، " فاضل پیش " گیتار کلاسیک ، " دارا دارایی "  گیتار بیس ، " مرتضی کریمی " عود ، " علی شهبازی " گیتار الکتریک ، " میلاد عالمی " ویولن ، " مهرداد عالمی "ویولن سل ، " رامین دروری " ساکسیفون ، " رضا آذرنژاد " و " علیرضا میرآقا " ترومپت ، " حسین شریفی " ترومبون ، " ناصر رحیمی " و " سعید صارمی " پرکاشن ، " آرش مقدم " درامز و " پوریا نیکپور " پیانو و رهبر ارکستر بودند.
 
و در نهایت اجرای ترانه " دوست دارم خدا " پایان بخش دیدار خاطره انگیز " رضا صادقی " با هوادارانش در بیست و هشتمین شب پاییزی مهرماه بود.
 
در پایان " صادقی " ضمن خداحافظی با مخاطبانش ، عنوان کرد : برای همراهیتان بسیار سپاسگذارم و امیدوارم همیشه سلامت  و شاد باشید.
 
گفتنی است " آریا عظیمی نژاد " آهنگساز و " امیرحسین اللهیاری " ترانه سرا " ، میهمانان ویژه ی " رضا صادقی " در این اجرا  بودند.  /ص

انتهاي پيام
   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
ممنون از این همه وقایع اتفاقیه ...اساسی که پخش میکنید
آخرین اخبار