نایب رئیس فعلی فدارسیون کشتی گفت: انتخاب رسول خادم به عنوان سرپرست فدارسیون کشتی اتفاق خوش یمن ومبارکی برای اهالی این رشته بود.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:رسول خادم یکی از بزرگان کشتی است که انتخاب او به عنوان سرپرست فدارسیون نقطه عطفی برای ورزش ایران است.

وی با تشکر از صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش به خاطر این انتخاب تصریح کرد:به عنوان یک کشتی گیر وظیفه دارم این انتخاب را به اهالی ورزش اول کشور تبریک بگویم چرا که مطمئن هستم از این پس شاهد موفقیت های بزرگی خواهیم بود.

دارنده مدال طلای جهان در پاسخ به این سوال که آیا وی در سمتش باقی خواهد ماند گفت:باید به رسول خادم این حق را داد که نفرات مورد نظر خودش را انتخاب کند،من چه باشم وچه نباشم از او حمایت خواهم کرد واصلا به دنبال هیچ پست ومقامی نبوده نیستم.

وی افزود: من هر چه دارم از کشتی است ودر هر کجا که باشم خدمت به این رشته را وظیفه خودم می دانم در نتیجه به دنبال هیچ جایگاهی نیستم.

رنگرز خاطرنشان کرد:باید به رسول خادم فرصت لازم داده شود تا وی با آرامش و خیالی آسوده به امور جاری رسیدگی کند که در این راه لازم است تمامی جامعه کشتی از او حمایت همه جانبه داشته باشند تا در نهایت موفقیت کشتی در میدان های بزرگ که دغدغه تمامی دوستداران این رشته است حاصل شود.

پایان متن/آق
برچسب ها: رنگرز ، کشتی ، خادم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار