پيشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص مذاکره با مسئولین راه آهن گفت: به هیچ وجه از این تیم با من مذاکره ای صورت نگرفته است.

حمید درخشان در خصوص مذاکره مسئولین راه آهن سورینت با وی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دوستان نسبت به من ارادت دارند و در خبرهایشان مرا مورد لطف خود قرار داده اند ولی من این خبر را که مربوط به پیشنهاد سرمربی گری من در تیم راه آهن است را تکذیب می کنم و هیچ گونه مذاکره ای با من صورت نگرفته است.

پیشکسوت و کارشناس فوتبال افزود: برای "منصور ابراهیم زاده" که از جایگاه ویژه ای برخوردار است ارزش و احترام زيادي قائل هستم ولی در حال حاضر نه از سوی مدیرعامل و نه سرپرست با من صحبت نشده است و در حال حاضر سرمربی هیچ تیمی نیستم.

وی در خصوص بازی تیم ملی نوجوانان مقابل آرژانتین گفت: هنوز قضاوت زود است درست است بازی خوبی را ارائه دادند اما هنوز کار خاصی انجام نداده است و باید پرقدرت تر در مقابل سایر تیم ها حاضر شوند و امتیازات خوبی کسب کند تا به مراحل بعدی برسند و تورنمنت را با سربلندی پیش ببرد.

درخشان در خصوص رویارویی با تیم کانادا اظهار داشت: کانادا تیم خطرناکی است و فاصله ما با این تیم زیاد است ولی این کار سرمربی تیم "علی دوستی " است که اعضاي تیم را از لحاظ فنی و روحی و سایر مسائل به مرز خودباوری برساند و اگر خود باوری به عنوان فرهنگ در روح و مغز تیم نهادینه شود، موفق پيش رفته و پيروز مي شويم.

پيشکسوت و کارشناس فوتبال در پایان ابراز امیدواری کرده و گفت: ملت ایران منتظر هنرنمایی دلاوران عرصه ورزش مخصوصا فوتبال هستند و برای موفقیتشان دعا خواهند کرد و شاهد سربلندی ایران و ایرانی در جای جای جهان خواهیم بود.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار