سردار رحیمی رئیس پلیس راهور در جشنواره تاکسیران برتر از شاخص های ترقی در بحث قانون مداری و ارتقاء فرهنگ تاکسیرانی در حوزه تاکسیرانان از حیث بخش تصادفات و تخلفات است.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ مظفر مقام رئیس سازمان تاکسیرانی در جشنواره تاکسیران برتر گفت: ناوگان تاکسیرانی شهر تهران دارای ظرفیت عمومی است و 80 هزار تاکسی روزانه 4.5 میلیون نفر را در شهر تهران جابجا می کنند.

وی افزود: موضوع جشنواره تاکسیران برتر در رابطه با کلیه تاکسران های شهر تهران است.
که آنها را ملزم به قانون و احساس مسئولیت به مردم می کند و ایثار و فداکاری و رزق حلال را سرلوحه خود قرار بدهند.

رئیس سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در ادامه بیان داشت: تاکسی ها خانه های فرهنگ شهر تهران هستند و عملکرد یک تاکسیران می تواند به عنوان سرلوحه می تواند به عنوان مدیر این خانه فرهنگ شود.

وی در ادامه بیان داشت: ما در این دوره مدیریتی نگاه آموزشی و استفاده از ظرفیت آموزشی سازمان را سرلوحه خود قرار داده ایم .

مظفر مقام در ادامه بیان کرد : برنامه تلویزیونی جدیدی با عنوان سابقه تاکسیران به زودی از شبکه 5 تهران در 26 قسمت اجرا خواهیم کرد که این ارتقایی در جهت فرهنگ در تاکسی های شهر تهران است.

وی  اظهار داشت: اقدامات اولیه را انجام داده ایم که در دانشگاه علمی کاربردی رشته تاکسیرانی را افتتاح کنیم و هدف ارتقای شأن و منزل تاکسیرانان و ارتقاء فرهنگ در تاکسی است.

**قانون مداری تاکسیرانان را به سفیران مطمئن جامعه تبدیل می کند

سردار رحیمی در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش معاونت آموزش و تمام بخشهای تاکسیرانی و شرکت های خصوصی با توجه به شعار های این جشنواره به تناسب نوع مسئولیت قانون مداری است که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و صحبتی که امروز در مورد تغییر سبک زندگی است قانون مداری یکی از سر فصل های آن محسوب می شود.

وی بیان داشت بیش از 4 میلیون سفر را تاکسیرانان مدیریت می کنند و تاکسیرانان سفیران جامعه هستند که اقبال عمومی را به سمت خودشان سوق می دهند.

رئیس پلیس راهور تهران در ادامه اظهار داشت: مسئولیت پذیری از دیگر شعارهای این گردهمایی است و در ایجاد یک جامعه مسئول اگر هر قشری به تناسب نوع مسئولیت خود و در مقابل ناهنجاری های جامعه مسئول باشد وضعیت جامعه بهتر می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مسئولیت ها احیا و اجرا شود مقبولیت تاکسیرانان فراتر هم می رود و بخشی از مشکلات ترافیکی که شامل حجم مسافر بارندگی و غیره است باید به آن توجه شود و تمام تلاش پلیس راهنمایی و رانندگی و تاکسیرانی فرهنگ سازی در این زمینه است. /ف
برچسب ها: شعار ، سفیران ، تاکسیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار