قهرمان مسابقات ماراتن دبی گفت: تمامی اسپانسرها در ابتدا برای حضور من در مسابقات ماراتن نیویورک اعلام آمادگی کردند اما حالا همه جا زدند.

اشکان غلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضور من در مسابقات ماراتن نیویورک می توانست بازتاب خوبی برای اسپانسرها داشته باشد، به علاوه من سال گذشته در مسابقات بین المللی ماراتن دبی در رده سنی بالای 30 سال قهرمان شدم،‌ در این مسابقات هم می توانستم مقام آوری کنم ولی متأسفانه تمام اسپانسرها در ابتدا قول همکاری دادند و حالا همه آنها جا زده اند.

سرمربی تیم دو و میدانی پیکان تهران ادامه داد: تمرینات خوبی را برای حضور در این مسابقات گذرانده بودم ولی به راحتی این سفر لغو شد، امیدوارم به مسابقات بین المللی ماراتن دبی اعزام شوم، هدفم شکستن رکورد ایران در دبی است.

وي در خصوص من کیفیت مسابقات لیگ عنوان کرد : تا به این جا 39 امتیاز از رقیبمان تیم نفت تهران ، جلوتر هستیم و اگر مصدوم نداشته باشیم می توانیم قهرمان مسابقات لیگ دو و میدانی مردان باشیم.

غلامي در ادامه افزود: سطح کیفی لیگ نسبت به سال گذشته بهتر بوده ، در 7 ماده استقامت 7 در 10 کیلومتر هیچ دوره ای رکورد زیر 31 دقیقه نداشتیم ولی در این دوره با وجود این که مسابقات در سطح دریا برگزار نشد دراین ماده رکورد های خوبی ثبت شد.

وی عنوان کرد: طی صحبتی که با احمد گودرزی رییس کمیته استقامت و نیمه استقامت داشتیم قرار بر این شد که دو هفته بعد از برگزاری مسابقات لیگ ورزشکاران مواد استقامتی رقابتی را در سطح دریا برگزار کنند تا رکوردهای مطلوبی ثبت کنند.

سرمربی تیم دو میدانی پیکان تهران در پایان یاد آور شد تیم پیکان عملکرد خوبی را در مسابقات لیگ امسال داشته ، چنان چه مسئولان این تیم برای حضور دوباره در لیگ برنامه ریزی کنند من هم مایلم به عنوان مربی تیم را همراهی می کنم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار