محمدرضا ساکت با حضور در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با ترابیان و پرسنل باشگاه دیدار کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان در دیدار با ترابیان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه اظهار داشت: حضور شما در باشگاه سپاهان و به عنوان یکی از مدیران ارشد مجموعه بزرگ و موفق فولاد مبارکه همانطور که قبلا به عنوان رئیس هیئت مدیره برای باشگاه سودمند بوده قطعا در جایگاه مدیرعاملی باشگاه هم می تواند ترسیم کننده روزهای بسیار بهتری برای این قطب ورزش ایران باشد.

وی خطاب به ترابیان گفت: شما به عنوان یک مرد بزرگ و موفق در صنعت کشورمان قطعا موفقیت ها و بزرگی های خود را با مجموعه منسجمی که در شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان وجود دارد در ورزش هم نشان می دهید.

ترابیان هم در این نشست با خطاب به ساکت تصريح کرد: شما یکی از مدیران موفق و بزرگ باشگاه بوده اید که در افتخارات و رشد و توسعه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نقش ویژه ای داشته اید و ما لازم است از تجربیات همه مدیران قبلی مجموعه به ویژه جنابعالی در ادامه مسیر پیشرفت باشگاه بهره مند شویم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، محمد رضا ساکت با همراهان خود و مهندس ترابیان از بخش های مختلف دفتر جدید باشگاه در مجموعه فردوس بازدید کرد.
برچسب ها: ترابیان ، ساکت ، سپاهان ، پرسنل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار