عضو تيم كاراته جوانان ايران، گفت: عدم شناخت باعث مي شود بدون استرس وارد تاتامي شده و با توانايهاي فني خود به دنبال رسيدن به موفقيت باشم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، كوميته كاي وزن منهاي 55 كيلوگرم تيم جوانان ايران روز سيزدهم آذرماه سال 1374 در تهران متولد شد و از همان دوران نونهالي كاراته را زير نظر برادرش (مسعود تيغي) در باشگاه اخلاص اسلامشهر آغاز كرد.

وي كه در سبك «شيتوريو شيتوكاي» فعاليت مي كند چندي پيش همراه با تيم ملي جوانان ايران در مسابقات بين المللي تركيه شركت كرد، اما از رسيدن به مدال بازماند.

تيغي دراين خصوص، گفت: از حضور در تركيه تجربه خوبي كسب كرده ام و تلاش مي كنم اين تجربه را براي رسيدن به موفقيت در جهاني اسپانيا به خوبي استفاده كنم.
 
وي در مورد نحوه راه پيدا كردن به تيم جوانان ايران اظهار داشت: در مسابقات قهرماني كشور در رده سني اميد به ميدان رفتم و عملكردم سبب شد تا كادر فني مرا به تيم جوانان دعوت كند. در اردوي جوانان ابتدا در انتخابي هاي حذفي مبارزه كرده و به اردو راه يافته ام و سپس در مبارزات دوره اي نيز مقابل حريفان به پيروزي رسيده و مسافر قهرماني جهان شدم.

عضو تيم كاراته جوانان کشورمان تصريح کرد: دراين چند ماه حضور در تمرينات تيم ملي سبب شد تا تغييرات گسترده اي را در خودم احساس كنم چراكه كادر فني تيم ملي با دانش بالاي خود سبب شد تا در بهترين شرايط باشم.

تيغي در خصوص آمادگي اعضاي تيم جوانان ايران خاطرنشان کرد: هرپنج عضو تيم ايران در شرايط خوبي هستند و يقين دارم به نتايج درخشاني مي رسند.
برچسب ها: جوانان ، کاراته ، اردو ، تاتامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار