در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم، نرم‌افزار دانشنامه رهبر معظم انقلاب در یک‌هزار و 587 مطلب در پایگاه حوزه نت به روزرسانی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دانشنامه رهبر معظم انقلاب که به همت مرکز علوم کامپیوتری نور و پایگاه حوزه نت تهیه شده به مناسبت سالروز ورود پر خیر و برکت ایشان با یک‌هزار و 587 مطلب به روز شد.

این دانشنامه چکیده پایان‌نامه، گزیده کتاب، پایان‌نامه‌های دانشجویی، مقالات و پرسش و پاسخ است که در دسترس علاقه‌مندان به این دانشنامه ارزشمند قرار گرفته است.

دانشنامه رهبر معظم انقلاب در 11 موضوع پیرامون شخصیت این مقام والا و گران‌قدر است که مطالب بسیار ارزشمندی را به مخاطبین خود عرضه می‌کند.

زندگینامه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، اخلاق و ویژگی‌های رفتاری ایشان، شخصیت و آثار علمی، خاطرات، حکایات ایشان از نگاه دیگران از موضوعات این دانشنامه است.

از دیگر مطالب این دانشنامه می‌توان به مقام معظم رهبری در آینه شعر و ادبیات، امام خمینی (ره) در نگاه مقام معظم رهبری، مقام معظم رهبری در پرسش و پاسخ، رهبری در اینترنت و ویژه‌نامه‌ها و مقام معظم رهبری و نامگذاری سال‌ها اشاره کرد.

در این دانشنامه مطالب دیگری چون سید علی حسینی، ولادت و دوران کودکی، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و دوران تحصیل، آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و مبارزات سیاسی و آیت‌الله العظمی خامنه‌ای پس از پیروزی گنجانده شده که مخاطبان را به سمت این نرم‌افزار منحصر به فرد جلب می‌کند.

همچنین آثار و کتب آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، دروس آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، دیدگاه‌های مقام معظم رهبری، احکام و استفتائات آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، بیانات مقام معظم رهبری، پیام‌ها و نامه‌های مقام معظم رهبری و ... از دیگر مطالب این دانشنامه ارزشمند است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از دانشنامه رهبر معظم انقلاب به آدرس اینترنتی http://www.hawzah.net مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، روز ، رسانی ، دانشنامه ، رهبر ، معظم ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.