مدیراجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیمور گفت :این نمایشگاه درمدت سه روز برپایی ،بیش از 4هزارنفردیدارکننده داشت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک ، سروش درحاشیه آیین اختتامیه این نمایشگاه بااشاره به استقبال خوب فعالان صنعت سنگ ازاین نمایشگاه افزود: ۷۰درصدغرفه ها فروش داشتند که60درصدآن مربوط به شرکت های داخلی و 10درصد را خارجی ها فروختند.
وی اضافه کرد: فروش داخلی شامل انواع مته وتجهیزات برش کوه و قطعات ماشین آلات استخراج معدن، فرآوری و برش سنگ به ارزش 50 میلیاردریال است و فروش خارجی راقطعات ماشین آلات عرضه شده از کشورهای ایتالیا، چین، کره جنوبی، ترکیه و ژاپن تشکیل می دهدکه ارزش فروش این قطعات حدود یک میلیون دلار است.
در مراسم اختتامیه این نمایشگاه از 6غرفه برتر تجلیل شد.
مدیراجرایی نمایشگاه بین المللی سنگ نیمور همچنین گفت : رویکرد این نمایشگاه بر فنون تخصصی و پیشرفته در فرآوری و استخراج معدنی و استفاده بهینه از ضایعات معدنی در سایر بخش ها بود که در این خصوص برنامه های متنوعی اجرا شد.
برگزاری سمینارتخصصی سنگ،برپایی تورهای گردشی وبازدیداز معادن وکارخانجات فراوری سنگ نیموروبرگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن های صنفی سنگ کشور ازبرنامه های جانبی ششمین نمایشگاه بین المللی سنگ نیموربود.
این نمایشگاه از ۲۴ مهر به مدت سه روز با حضور نمایندگان کشورهای ایتالیا، چین، کره جنوبی، ترکیه و ژاپن و بیش از 100 شرکت داخلی در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع در چهار سالن اختصاصی مسقف با مجموع ۱۵۶ غرفه دایر شد./س

برچسب ها: نمایشگاه ، دیدار ، نیمور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.