سعيد احمدی در دومین پیکار خود در تاتامی کامبت گیمز با پیروزی مقابل مگدی حنفی قهرمان سال 2012 جهان از مصر به عنوان سرگروه راهی مرحله نهایی شد.

 به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در مسابقات کاراته کامبت گیمز که با حضور 90 کاراته کای برتر جهان از 38 کشور از امروز در سالن اسپارتاک سن پترزبورگ آغاز شده است، سعید احمدی، کاراته کای وزن منهای 67 کیلو گرم کشورمان در نخستین مبارزه خود حریف مراکشی را 4 بر صفر شکست داد، در گام دوم مگدی حنفی، مرد طلایی کاراته جهان در سال 2012 از مصر را هم 4 بر 2 شکست داد تا نشان دهد پس از یک دوره رکود در حالا بازگشت به دوران اوجش است.
 
احمدی در حالی برابر این دو حریف افریقایی صاحب برتری شد که پیش از این در مسابقات جهانی پاریس مقابل حریف مصری و در بازیهای کشورهای اسلامی در مصاف با کاراته کای مراکشی بازنده شده بود.
 
احمدی با این دو پیروزی و کسب 6 امتیاز به عنوان سرگروه به مرحله نهایی این وزن راه پیدا کرد. ردون کاسکسو قهرمان افریقا از مراکش نیز با 3 امتیاز راهی مرحله بعدی شد.
 
در گروه دوم سعید احمدی و کاراته کاهای کلمبیا نفر اول بازیهای جهانی و یونان نفر اول مسابقات جهانی 2010 به مرحله نهایی وزن منهای 67 کیلو گرم صعود کردند تا به همراه احمدی و مراکش مسابقات خود را بصورت دوره ای برگزار کنند.
برچسب ها: احمدی ، کاراته ، کامبت ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار