احمدی با کسب سومین پیروزی متوالی به فینال وزن منهای 67 کیلوگرم دومین دوره مسابقات کاراته کامبت گیمز راه یافت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در مسابقات کاراته کامبت گیمز که با حضور 90 کاراته کای برتر جهان از 38 کشور از امروز در سالن اسپارتاک سن پترزبورگ آغاز شده است، سعید احمدی، کاراته کای شایسته وزن منهای 67 کیلو گرم کشورمان پس از اینکه در نخستین مبارزه خود حریف مراکشی را 4 بر صفر شکست داد، در گام دوم مگدی حنفی، مرد طلایی کاراته جهان در سال 2012 از مصر را هم 4 بر 2 شکست داد تا به عنوان سرگروه راهی مرحله بعدی شود.
 
در این مرحله او رودروی دیمتریوس تریانیافیلیس، قهرمان جهان در سال 2010 از یونان قرار گرفت و موفق شد در یک بازی حساب شده و بدون اینکه امتیازی به این حریف صاحبنامش بدهد، نتیجه را 4 بر صفر به نفع خود پایان ببرد.
 
نماینده وزن منهای 67 کیلوگرم کاراته کشورمان در حالی به فینال وزن خود راه یافت که بار دیگر باید با ردون کاسکسو از مراکش قرار بگیرد.
 
این مراکشی در بازی نیمه نهایی خود توانست از سد کاراته کای کلمبیایی که نشان طلای بازیهای جهانی در سال 2013 را در ویترین افتخارات خود دارد را شکست دهد.
 
گفتنی است؛ برای مسابقات کامبت گیمز فدراسیون جهانی از قهرمانان و نایب قهرمانان آخرین دوره مسابقات جهانی و بازیهای جهانی و طلایی های قاره ها دعوت بعمل می آورد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار