رئیس پلیس فتای استان مرکزی از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب‌های بانکی تعدادی از شهروندان طی 24 ساعت گذشته در اراک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرگرد مصطفی نوروزی اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش موضوع در دستور کار ویژه این پلیس قرار گرفت و تحقیقات توسط کارشناسان  و کارآگاهان این پلیس برای شناسایی متهم آغاز شد.
 
وی تصریح کرد: با تحقیقات گسترده کارشناسان پلیس فتا در مورد وجوه مسروقه مشخص شد که متهم از افراد متعددی در سراسر کشور به صورت سازمان یافته و با استفاده از روش‌های فنی اطلاعات حساب مالباختگان را به دست آورده و با روش‌های حرفه‌ای اقدام به استفاده از این اطلاعات کرده است.
 
رئیس پلیس فتای استان مرکزی با اشاره به دستگیری متهم در اقدامی غافلگیرانه خاطرنشان ساخت: فرد دستگیر شده پس از روبه رو شدن با مستندات و مدارک به سرقت اطلاعات حساب بانکی صد نفر و برداشت غیر مجاز از تعدادی از این حساب‌ها در استان‌های مختلف کشور اعتراف کرد.
 
نوروزی در پایان از مردم خواست در هنگام خرید و فروش از فروشگاه‌های اینترتنی پس از حاصل شدن اطمینان از سایت و اصلی بودن دروازه پرداخت الکترونیکی بانک‌ها، اقدام به خرید و پرداخت وجه کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
سیدنبی
۰۴:۴۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
میخواهم حساب بانکی داشته باشم
Afghanistan
سیدنبی
۰۴:۴۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۷
میخواهم حساب بانکی داشته باشم
آخرین اخبار