معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 گفت: اداره آموزش شهروندی طرح انتخابات شهردار مدرسه را در ده مدرسه منطقه 4 برگزار کرد.


سمانه زمانی درگفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: اداره آموزش شهروندی با مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه برای سومین سال متوالی، طرح شهردار مدرسه را در 5 مدرسه دخترانه و 5 مدرسه پسرانه برگزار کرد.

معاون اداره آموزش شهروندی منطقه 4 ادامه داد: از مهمترین اهداف و سیاست های این طرح می توان به تامین آگاهی مورد نیاز زندگی شهری در محیط مدرسه، تقویت روح همکاری گروهی و تقسیم کار جمعی، توجه به ارتقاء تحصیلی دانش آموزان، گسترش نشاط و نور در فعالیت های اجتماعی برقراری ارتباطات کافی دانش‌ آموزان بامراکز ونهادهای محلی، ارائه آموزش های پایه شهروندی در سنین نوجوانی و . . . اشاره کرد.

زمانی اضافه کرد: شهردار مدرسه  با رای مخفی و مستقیم دانش آموزان به مدت یکسال تحصیلی انتخاب می شود و مسئولیت تمام امور شهرداری مدرسه تا شعاع 500 متری مدرسه در اختیار دارد وجهت انجام مسئولیت های محوله مجاز به انتخابات 8 معاون از بین دانش آموزان است.

وی تصریح کرد: در این انتخابات قائم مقام شهردار، شهردار ناحیه و رئیس اجتماعی به طور ویژه از مدرسه مهدیه بازدید کردند و شهرداران نواحی، روسای اجتماعی و کارشناسان نواحی و . . . و حضور داشتند.

برچسب ها: شهرداران ، مهدیه ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار