مجموعه تئاترشهر کرج با اجرای چهار اثر نمایشی، پذیرای علاقه مندان تئاتر در این شهرستان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل سايت ايران تئاتر، "سیدمحمود سرباز"، مدیر مجموعه تئاترشهر کرج اظهار کرد: همزمان با روز کودک و آغاز هفته کودک، اجرای نمایش "ماجرای جنگل سوخته" به کارگردانی حمیدرضا نعیم حسنی از 12 مهرماه آغاز شد و تا 12 آبان ماه، هر روز صبح ویژه مدارس و مهدهای کودک در تالار اصلی این مجموعه به نام تالار حافظ روی صحنه می رود. در این تالار همچنین نمایش "مرا هم بخوان لورکا" به کارگردانی دنیا حسن پولی هر روز ساعت 18 اجرا می شود. اجراهای این نمایش از 24 مهرماه آغاز شده و تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت.

مدیر مجموعه تئاترشهر کرج در ادامه افزود: علاوه بر این آثار،  نمایش "امپرسیون جیغ بنفش" ساخته حمید غلامی هر روز ساعت 19:30 و پرفورمنس "به کدامین گناه گرفتارم؟" به کارگردانی شاهرخ نجفی هر روز ساعت 18 در پلاتوی فردوسی مجموعه تئاترشهر میزبان علاقه مندان هنر نمایش خواهند بود.
سرباز با اشاره به استقبال از اجرای این نمایش ها خاطرنشان کرد: تالار اصلی مجموعه تئاترشهر کرج 90 نفر گنجایش دارد که شب پنجشنبه، 25 مهرماه، در استقبالی چشمگیر، 70 تماشاگر داشتیم.

گفتنی است، دوستداران تئاتر می توانند برای تماشای این اجراها هر شب به نشانی کرج، عظیمیه، 45 متری کاج، کوچه شهید شاکرزادگان، بلوار ولیعصر، تئاتر شهر کرج مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر  با شماره 2522211 – 0263 تماس بگیرند./ص

انتهاي پيام
برچسب ها: نمایش ، تئاتر ، تئاتر شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۱۳:۰۱ ۰۶ تير ۱۳۹۳
سلام اقای نعیم حسنی من افسانه ام 6سال پیش تو گروهتون بودم شمارتونو ندارم تماس بگیرم بهم ایمیل بزنین موفق باشین