کلانترزاده گفت: زمین استادیوم تختی برای بازی کردن هیچ مشکلی ندارد و فقط از لحاظ ظاهری بی کیفیت نشان داده می شود و آن هم به دلیل انجام چندین بازی در گرما و نور آفتاب طی هفته های اخیر می باشد.

کلانترزاده مدیر ورزشگاه تختی تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مورد وضعیت اسکوربرد و قطع شدن پخش بازی باید بگویم که من خود پیگیر این مسئله شدم و مسئولان مربوطه جواب دادند که از سمت سازمان لیگ تماس گرفته شد و چون بازی به صورت مستقیم نمایش داده می شد و امکان داشت مسائل حاشیه ای در بازی به وجود آید و با پخش آن جو سکوها تحت تأثیر قرار گیرد.

ما طبق قانون باید پخش بازی را قطع کرده و فقط صحنه های حساس و گل ها و تعویض ها را نشان می دادیم.
 
وی تصریح کرد: در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه تختی که به گفته بازیکنان شرایط خوبی نداشت اعلام می کنم که شما ظاهر قضیه را می بینید و رنگ چمن به خاطر گرمای زمین تبدیل به حالت قارچ زدگی شده است در طول هفته قبل از بازی استقلال نفت 2 تیم در اینجا تمرین داشتند و به نظر من 20 درصد از چمن شرایط مطلوبی نداشت زمانی هم که بازی پرسپولیس نفت هم در این جا برگزار می شد من خودم اینجا نبودم ولی به گفته علی دایی زمین شرایط خوبی داشت. با توجه به اینکه ما از بودجه دولتی برخوردار نیستیم در توان ما نیست که هزینه های زیادی را متقبل شویم. در خصوص شرایط ورزشگاه تختی باید اعلام کنم که نمایندگان afc  از این ورزشگاه دیدن کردند و استانداردهای این ورزشگاه را با استانداردهای afc یکی دانستند.
 
کلانترزاده در ادامه بيان داشت: من اعلام می کنم که ورزشگاه تختی شرایط لازم برای میزبانی در اختیار دارد تمام شرایط ورزشگاه ما با استانداردهای afc تطبیق داده شده است. نور ورزشگاه ما طبق استانداردهای afc است. اسکوبورد ورزشگاه تختی هم در شرایط تمرین است و با توجه به این که طبق نظر سازمان لیگ اعلام شده بود که اسکوبورد در زمان استقلال و نفت فقط صحنه های گل را به نمایش درمی آورد اسکوبورد ورزشگاه تختی هیچ مشکلی کمی مشکل فنی دارد که در هفته های آینده این مشکل هم حل خواهد شد من همین جا اعلام می کنم که شرایط ورزشگاه تختی در شرایط خوبی قرار دارد و یکی از ورزشگاه هایی خواهد بود که می تواند میزبان خوبی برای جام ملتها در سال 2019 در ایران باشد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان AFC از این ورزشگاه دیدار کردند و امکانات ما مورد تأیید آنها قرار گرفت و ما هم مثل استادیوم آزادی درجه A آسیا را داریم ولی هیچگونه منبع مالی و بودجه دولتی دریافت نمی کنیم و در این شرایط باز هم توانستیم تحول کلی و اساسی ایجاد کنیم.
 
پايان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار