مدیر بیمه کوثر استان آذربایجان‌شرقی گفت: ‌بیمه کوثر در زلزله سال گذشته ارسباران 4.8 میلیارد تومان خسارت به 2 هزار و 826 منزل آسیب دیده در شهرهای تبریز، ورزقان، اهر و هریس پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، صالحی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت 20 دفتر نمایندگی بیمه کوثر در سطح شهر تبریز و و 17 نمایندگی شهرستان‌های تابعه استان آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: بیمه کوثر در سراسر ایران با 31 شعبه و 700 دفتر نمایندگی فعالیت دارد.

مدیر شعبه بیمه کوثر استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: این بیمه از ابتدای تاسیس شرکت تا کنون دستاوردهای نسبتا خوبی داشته و در هوافضا و پرتاب ماهواره به شکل تخصصی در سطح خاورمیانه خدماتی را ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه این بیمه در فروش بیمه های زندگی و عمر و سرمایه گذاری در سطح کشور بالاترین فروش را دارد تصریح کرد: بیشتر مجموعه نیروهای مسلح استان زیر پوشش بیمه حوادث و عمر هستند.

صالحی از ارتقای جایگاه شرکت بیمه کوثر به نهمین رتبه در بین شرکت‌های بیمه در سه ماهه ابتدای سال‌جاری خبر داد.

وی گفت: بیمه کوثر که در پایان سال 90 جائر رتبه 16 در تولید حق بیمه در بین شرکت‌های بیمه بوده است در پایان سال 91 به رتبه 11 رسیده و بر اساس آمارهای بیمه مرکزی در شش ماهه نخست امسال رتبه نهم صنعت بیمه را کسب کند.

مدیر بیمه کوثر در آذربایجان شرقی رتبه استان در بیمه کوثر در کشور را در جایگاه دوم اعلام کرد و اظهار کرد: بیمه کوثر در زلزله سال گذشته ارسباران 4.8 میلیارد تومان خسارت به 2 هزار و 826 منزل آسیب دیده در شهرهای تبریز، ورزقان، اهر و هریس پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: بیمه کوثر بالاترین رقم عایدی برای هر سهم و همچنین سود تقسیم شده در صنعت بیمه را داشته است.

ش ک

برچسب ها: پرداخت ، خسارت ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.