در راستای توانمند سازی بانوان دومین جشنواره تسنیم منطقه 3 در مجموعه فرهنگی و ورزشی قلهک به کار خود پایان داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اکرم جراحی مدیر امور بانوان در باره گفت : زنان ساکن در منطقه 3 در ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و ارتقای فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی تلاش کردند و در دومین جشنواره تسنیم درخشیدند.
 
وی افزود: داوری های 5 گانه تسنیم در منطقه 3 نشاندهنده تلاش بی شائبه زنانی است که تمام توان خود را برای نشان دادن توانمندی هایشان به کار بردند.
 
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته به همت بانوان توانمند منطقه 3 رتبه اول شهر تهران را در جشنواره تسنیم به دست آوردیم و امسال نیز در 30 مهر ماه با حضور در برج میلاد از دست مدیریت شهری تهران دکتر قالیباف هدایایی دریافت می کنید.
 
وی در ادامه ابراز کرد: خروجی دومین جشنواره تسنیم اجرای 45 پروژه است که با موضوع های اجتماع محور و ترویجی، فرهنگی و هنری، ایثار و یکدلی، توانمند سازی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، محور نهاد خانواده، مدیریت اوقات فراغت برگزار شد.
 
وی افزود: این مراسم به معنای پایان جشنواره تسنیم نیست بلکه با توان و وسعت بیشتری به طرح های توانمند سازی ادامه خواهیم داد.
 
وی انسجام ارزیابی سریع، تدوین نیمرخ و برش محلی، برگزاری کارگاه های آموزشی و تسهیلگری به روش آموزش به آموزشگران، اجرای پروژه های طراحی شده در کارگاه های تسهیلگری مراحل دویمن جشنواره تسنیم بود.
 
در پایان این مراسم از نفرات برتر بخش های مختلف جشنواره تسنیم تقدیر شد .
برچسب ها: شهرداری ، بانوان ، تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار