مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی گفت:27 طرح ملی و استانی در زمینه ورزش در استان آذربایجان غربی اجرا می شود .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه خلیلی در جلسه بررسی مشکلات ورزشی ماکو با اعلام این مطلب گفت : این طرحها از 20تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند .

خلیلی ،استخرشنای جانبازان سردشت – زور خانه های خوی و سلماس – سرای ورزشکاران ارومیه و سالن های تیر اندازی مهاباد و خوی را از مهمترین این طرحها بیان کرد و افزود : 120میلیارد ریال لازم است تا طرحهای در حال اجرا در استان اتمام و به بهره برداری برسد .

وی کمبود اعتبارات را از مشکل عمده برای اجرای طرحها بیان کرد و گفت : از ابتدای سالجاری تا کنون تنها 10درصد از اعتبارات مصوب برای ورزش و جوانان استان اختصاص یافته است که در قبال این اعتبارات کم امسال اماکن ورزشی در استان تعمیر و باز سازی نخواهد شد .

مدیر کل ورزش و جوانان استان هیاتهای فعال ورزشی استان را 580 هیات اعلام کرد و خاطر نشان ساخت : در نیمه دوم امسال همایش پیاده روی در ارومیه و مسابقات بین المللی بوکس در خوی و میاندوآب برگزار خواهد شد .

حمید احمدیان فرماندار شهرستان ماکو هم در این جلسه با بیان اینکه فضا های موجود ورزشی در این شهرستان نیاز با بهسازی و تعمیر و مرمت دارند گفت : در بیشتر روستاهای شهرستان هم امکانات ورزشی بسیار کمی وجود دارد .

وی با اشاره به مشارکت بسیار بالای جوانان این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی شهرستان افزود : حضور در مسابقات مهم کشوری و جهانی از ظرفیت های بالای ورزش شهرستان ماکو است .

فرماندار ماکو با اشاره به کمبود ها و کاستی ها ورزش شهرستان اظهار امیدواری کرد : با تعاملات و همکاری مسئولان ورزشی استان می توان این مشکلات و کاستی ها را بر طرف و جبران کرد.   ش ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.