مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری نخسین جایز ادبی سلمان هراتی در سطح ملی درشهرستان تنکابن خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری عزیزاده گرجی در مراسم تجلیل از اعضای کمیته اطلاع رسانی جشنواره مشاعره و شعرخوای رضوی استان با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری برای مناسبت های مختلف برنامه های فرهنگی اجرا می کند، گفت: برای نخستین بار جایزه ادبی سلمان هراتی در سطح ملی 9 آبان امسال در شهرستان تنکابن برگزار می شود.

وی افزود:جشنواره رضوی با حضور مقامات کشوری در شب میلاد امام رضا(ع) مورد تجلیل قرار می گیرند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با بیان اینکه ما به دنبال تبیین حقوق کودک در جامعه هستیم، تصریح کرد: نگاه دینی و اسلامی ائمه معصومین به کودکان فراتر از قوانین و آیین نامه های موجود است.

گرجی به در پیش بودن دهه ولایت و اجرای برنامه های متنوع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی مانند معرفی کتاب با موضوع غدیر و امام علی(ع)، قصه گویی، شعرخوانی، انیمیشن با موضوع غدیر در کانون پرورش فکری برگزار می شود.

وی به هفته کتاب و کتابخوانی و برنامه های فرهنگی کانون پرورش فکری مازندران اشاره کرد و افزود: در این هفته کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشگاهی را هر ساله در مرکز سراسر استان برگزار می کند تا انگیزه کودکان به کتاب و کتابخوانی بیشتر شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: از یک تا هفتم اسفند امسال جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی کشور در کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

گرجی از رسانه های استان مازندران خواستار شد تا در این رقابت فرهنگی ویژه کودک و نوجوانان آثار خود را تا دی امسال به دبیر خانه یازدهمین جشنواره مطبوعات کودک ارسال کنند. /س

برچسب ها: جایز ه ، ادبی ، هراتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.