منابع سوری گفتند افراد مسلح در منطقه ملیحه در ریف دمشق متحمل تلفات سنگینی شدند و بیش از 100 فرد مسلح نیز در منطقه سخنه در استان حمص در درگیری با نیروهای ارتش سوریه کشته شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، درگیریها در منطقه ملیحه در ریف دمشق باعث شده است درگیریها در سایر مناطق ریف دمشق بین ارتش و گروههای مسلح تحت الشعاع قرار گیرد.

افراد مسلحی که به تازگی در ریف دمشق متحمل تلفات سنگینی شده‌اند تلاش کردند با حمله به موانع ارتش در منطقه ملیحه واقع در جنوب شرقی دمشق ، جبران کنند.

درگیریها پس از آن آغاز شد که یک فرد انتحاری خودروی بمب گذاری شده را در اطراف شهر جرمانا منفجر کرد و یکی از مواضع ارتش سوریه را در نزدیکی شرکت داروسازی تامیکو هدف قرار داد و شماری از شهروندان زخمی شدند و پس از آن بین نیروهای نظامی و گروههای مسلح درگیری رخ داد که طی آن به گفته منابع سوری گروههای مسلح متحمل تلفات سنگینی شدند.
مرکز دیده بان سوریه ( مخالف مستقر در لندن ) اعلام کرد بیش از 15فرد مسلح در درگیری با نیروهای ارتش در اطراف شرکت تامیکو کشته شدند.

این مرکز افزود شماری از نیروهای ارتش سوریه نیز بر اثر حمله انتحاری در اطراف جرمانا کشته و زخمی شدند. منابع رسمی گفتند 15شهروند نیز به علت این انفجار زخمی شدند.
خبرنگار المنار از درگیریهای شدید بین نیروهای ارتش سوریه و ارتش موسوم به ارتش اسلام در منطقه سخنه در حومه شهر تدمر در استان حمص خبر داد. سخنه بین استان حمص و دیر الزور قرار دارد.

منابع نظامی گفتند بیش از 100فرد مسلح که بیشتر آنهان غیر سوری بودند در درگیریهای سخنه کشته شدند.

مرکز دیده بان سوریه درباره درگیری داخلی بین گروهک دولت اسلامی در عراق و شام ( داعش ) با سایر گروههای مسلح اعلام کرد افراد مسلح وابسته به داعش دهها فرد مسلح از گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه را در دو محله از محله های شهر حلب دستگیر کردند.
این اقدام پس از آن صورت می گیرد که داعش کنترل چندین موضع یک گروه رقیب را در محله انذارات در حلب به دست گرفته است.

در استان رقّه در شرق سوریه نیز افراد مسلح داعش و ارتش آزاد روستاهای کندار و عبدوکوی در غرب شهر تل ابیض را به بهانه وجود افراد مسلح وابسته به یگانهای حمایت از ملت کرد گلوله باران کردند.
برچسب ها: ملیحه ، سوریه ، سخنه ، تلفات ، تروریست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار